måndag 31 oktober 2011

Tänk vad glad man kan bli!



Har länge varit på jakt efter färgglada band att sy sådan där små snuttefiltar i olika tyger och med band som babyn kan pilla med. Nu  blev behovet ännu större och i lördags kväll surfade jag in hos Karinottilia och där fanns banden jag letade efter..
Precis sådan som jag ville ha; färgäkta, roliga motiv och billiga..Jag får lägga till supersnabb leverans dessutom , för det fanns ett paket till mig idag i brevlådan. Då blev jag glad och med alla de nya färgglada tygerna som jag köpt på LiandLo skall jag sätta igång och sy snutte/dregglis lappar..

8 kommentarer:

  1. alla saker är fina!!
    tar gärna ett extra lott.

    SvaraRadera
  2. Åh en tävling med snuttefiltar som vinst vore toppen, för oss som inte är lika händiga som du menar jag... ;)

    //Anna

    SvaraRadera
  3. Härligt när man hittar sådant man letat efter, tävlar igen, liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  4. Snabba leveranser och paket i brevlådan är aödrig fel :-) Tar gärna en extra lott !!

    SvaraRadera
  5. Fina band! Och tygerna hon har ser också fina ut, tur det är symässa till helgen så man får se dom i verkligheten.
    Tävlar igen
    helena.strandell@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Fina band! Jag har tittat pa dem men annu inte blivit fardig att bestalla.
    /Malin
    malin_neptin@hotmail.com

    SvaraRadera