tisdag 18 oktober 2011

Vinnaren av Emerald 118

Det var verkligen ett svårt uppdrag att utse en vinnare i denna tävling och för att använda ett slitet uttryck  önskar jag att jag kunde låta alla deltagare bli vinnare.
Hur utsågs då vinnaren?
Jag har läst alla kommentarer och mail jag fick flera gånger och av dessa valde jag ut 7 st likvärdiga motiveringar  som kändes bra för mig.

Några av dessa deltagare hade valt att kommentera flera gånger till mina inlägg och de fick en fördel av det i att de fick med sig fler lotter till "finalomgången".
Sedan med hjärtat i halsgropen använde jag mig av random.org och då blev vinnaren....


Johanna O
med den här bloggen

Stort grattis
och tack till




5 kommentarer:

  1. Hej Mirre.

    Tack, tack, tack för allt.
    Jag hoppas att du vet hur efterlängtat och lägligt denna tävling och vinst är för mig.
    Detta var precis vad jag behövde för att få den där extra tillgängligheten och tryggheten i att ha sån här maskin, som bara min.
    Det borde finns fler såna här människor, bloggar m.m. där ute som bidrar med fantastiska chanser.
    Tack igen, för alltid tack.
    Nu ska jag sätta verken i verk!
    Sväng gärna förbi i framtiden.

    Fortsätt blogga och guida.
    Kram J.O

    Artra.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Grattis till den fina vinsten Johanna!

    SvaraRadera
  3. Grattis Johanna O!! / Tyglina

    SvaraRadera