tisdag 4 oktober 2011

Nu med prickar och andra hyresgäster..


Såhär cool blir Lottas dotter när hon matchar favorittunikan med pricka byxor och tuff baggy mössa.
Det blev så roligt just med prickigt och randigt och det är lite av Lottas signum just den här oväntade  kombinationen av färger och mönster
Mönstret på mössan bara måste jag ha.. Så fin tycker jag!

Här är två andra finingar som jag hittade i en av Lottas krukor.

Några andra små finurliga hyresgäster.
 Förstå vilken dag jag hade när jag fick fota hennes superfina kläder och dessutom gå på upptäcktsfärd i Lottas trädgård..

10 kommentarer:

  1. Älskar ju oxå att blanda som du kanske vet... Blommigt å prickigt å randigt. Gärna färger. Znok passar alldeles utmärkt men tävlar helst om en egen symaskin till H. God natt!

    SvaraRadera
  2. Kul med lite oväntade prydnader som dyker upp här och där i trädgården!
    Tävlar om symaskinen igen. Envis;)

    Mia
    valo@live.se

    SvaraRadera
  3. Snygg kombo! Prickigt ocoh randigt kan man kombinera till mycket, även tillsammans, som här.
    Det där daggmskeparet var ju för söta! :D

    SvaraRadera
  4. ... fortsätter att tävla :-) /Tyglina

    SvaraRadera
  5. Jättehärlig mössa, tävlar igen!
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  6. Hade jag sett tygerna var för sig hade jag inte trott att de skulle passa så fint ihop.

    sarasinkorg@gmail.com

    SvaraRadera
  7. fint! & fortsätter tävla...

    SvaraRadera
  8. Fortsätter gärna och tävlar om den fina symaskinen!

    SvaraRadera
  9. Det passar ju jättefint ihop.
    Tävlar fortfarande om fina tyger.
    /Malin
    malin_neptin@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag är med o tävlar om symaskin igen. Vore kul att överraska min ömma moder!
    Detta blir ju kanske lite tjatigt men jag kör rimmet igen..

    Blivande pensionär
    behöver symaskin som i tiden är.
    Som mor o farmor till flera små,
    hon ej nån egen lyx sig kosta på.
    Nu när hon 66 nästa år ska fylla,
    Du kan med en ny Husqkvarna
    hennes vardag förgylla!



    Liem.95@hotmail.com
    Har länkat i min tipsblogg nedan

    http://sentskasyndarnavakna.blogspot.com/2011/10/tavla-om-symaskin-hos-mirre-syr.html#links

    SvaraRadera