lördag 8 oktober 2011

Pumpkin..

Höst!

9 kommentarer:

  1. Ja nu är hösten här med sina fina färger!Härlig kombination med brunt/vitt och turkost.
    /Malin
    malin_neptin@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Ja, sannerligen! Det var lite kyligt ute idag. Många löv har redan fallit... Ändå lite mysigt när man tänder levande ljus på kvällen.

    SvaraRadera
  3. Fin bild! Jag gillar faktiskt hösten, med alla fina färger!
    Tävlar igen:)

    Mia
    valo@live.se

    SvaraRadera
  4. Härlig bild, tävlar igen! liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  5. Känns i luften att hösten har kommit. Blev sugen på pumplyckta till ytterdörren... Vill vara med och tävla så man har en chans att få äga en NY maskin själv :-) / Tyglina

    SvaraRadera
  6. Åh pumpor, så vackra färger.
    Jag har faktiskt matchat mitt badrum i turkosgrön o orange. Ovanlig kombination men riktigt snygg i rätt nyanser!

    Tävlar fortfarande om en maskin el tyger till min mor.

    liem.95@hotmail.com
    http://sentskasyndarnavakna.blogspot.com/2011/10/tavla-om-symaskin-hos-mirre-syr.html#links

    SvaraRadera
  7. Måste köpa några pumpor!
    Vill tävla igen om tygpaketet/
    Åsa på minamirakel

    SvaraRadera
  8. Tävla vill jag även denna dag :0))

    SvaraRadera