fredag 28 oktober 2011

Klar och använd



Jag har  fått förmånen att träffa många underbara sömnadsintresserade människor genom åren, som alla har berikat mitt liv på något sätt och jag är så tacksam för detta.
Jag sydde ju denna klänningen för att ha den på Öppet Hus kvällen hos Franzéns Tyger/Tebe textil igår kväll och den blev klar. Med nöd och näppe , men den blev klar..
Det var många kända ansikten som dök upp denna kväll, men även en del nya bekantskaper och alla har det gemensamt att man delar ett stort intresse för sömnad.
Det är så inspirerande att se vad de olika personerna har sytt och det ger mig en stor skjuts framåt när det gäller att tänka i nya banor och hur man kan utveckla sömnaden.

Butiken var så fin med olika slags jultyger och juldekorationer framplockade, så det blir nästa projekt.. Att ta tag i det som skall sys till jul.Alltså innan jul och inte efter som det vanligtvis brukar bli hemma hos mig!

9 kommentarer:

  1. Vad fin den blev! Visst ar det lite mysigt att borja tanka pa julen nu!
    /Malin
    malin_neptin@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg klänning!/Åsa på minamirakel
    Kotten456@telia.com

    SvaraRadera
  3. Vad fin den blev! Sött med spetsen i nederkanten..

    SvaraRadera
  4. Å vad snygg den blev:) kul att få se den! Tävlar vidare...trevlig helg

    SvaraRadera
  5. snygg klänning!

    tar gärna ett extra lott.

    SvaraRadera
  6. Vilken jättefin klänning! Och vilken tur att det finns deadlines så att projekt blir avslutade ...

    SvaraRadera
  7. Jättefin! Tävlar igen, liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  8. fim klänning !! Tar gärna en extralott !!!

    SvaraRadera