fredag 31 augusti 2012

Glömt i mina gömmor




Så var det fredag igen och veckan har bara flugit fram.
Städning och tvättning stod på schemat, men det blev allt lite sömnad med. Nu hann det bli för mörkt att fota det jag pysslat med idag, men imorgon skall jag visa er vad jag hittade i mina gömmor...
Något som jag alldeles hade glömt bort!




Sedan har jag lekt lite med inställningarna på min kamera och jag är verkligen novis när det gäller fotografering och förundras hur samma blomma kan se så olika ut med olika inställnig på kameran.
I´ve got much to learn..

4 kommentarer:

  1. Oh, spännande att få se! :)

    SvaraRadera
  2. Väntar med spänning :-)
    Ha en bra dag!
    Ulla

    SvaraRadera
  3. Jätte vackra foton på olika sätt beronde på vad man vill ta fram i fotot!

    SvaraRadera
  4. Gillar den översta bilden bäst. Den ser nästan ut att ha ett lite magiskt skimmer över sig! /Ica

    SvaraRadera