lördag 18 augusti 2012

Luly Yang




(foto outlier)



Det har varit lite tyst härifrån, men att börja jobba efter semestern tog lite för mycket av min energi...
Vänjer mig aldrig riktigt att gå från viloläge till maximum overdrive 
Ja,ja...

För ett tag sedan så såg jag denna klänning från Luly Yang och det är ju klart att ni måste få se den också. Som den fjärilsälskare jag är så tog jag den till mitt hjärta med en gång.
Luly Yang gör verkligen lite annorlunda festkläder och fler bilder kan ni se



Jag tycker även den broderade kappan är så härlig.
Nu kanske jag inte skulle sy något liknande men just den broderade kanten är en idé att använda till något annat plagg.





4 kommentarer:

  1. Oj, oj den var spdär tappahakan- vacker! :O

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig klänning och rostbrunt är min bästa färg.

    SvaraRadera
  3. Vilka fullständigt underbara kläder... nu fick man verkligen massor av inspiration till vad som kan göras med tyg. Tyvärr kommer man väl aldrig att nå de höjderna inom sömnad men om man siktar mot stjärnorna så når man trädtopparna eller hur var det...;)

    SvaraRadera
  4. Oh my vilken klänning...Underbar :)

    SvaraRadera