fredag 24 augusti 2012

Tävla om Body Butter från The Body Shop





"Jag tävlar hos Mirre Syr om produkter från Body Shop"




Efter ytterligare en tur till London fick dessa sötnosar följa med mig hem och för att riktigt fira 100 000 besökare så blir det en tävling med 4 stycken vinnare får välja varsin produkt 

Vinst-potten ser ut som följande:

Vinst nr 1: Body Buttter Duo Floral Acai 200 ml

Vinst nr 2: Body Butter Duo Sweet Pea 200 ml

Vinst nr 3:Body Butter Vanilla 200 ml

Vinst nr 4:Body Butter Mango 50 ml







Det är enkelt att tävla och som vanligt kan du skaffa dig extra chanser att vinna!

Lott nr 1
Lämna en kommentar här varför du vill vinna
eller
skicka ett mail till symirre(at)hotmail.com
med din motivering
samt skriv vilken av vinsterna  du helst vill ha
Glöm inte att lämna din mailadress!


Lott nr 2
Lägg till mig på Bloglovin


Skriv då också ut i din kommentar vilken nummer du blev.
Följer du mig redan på Bloglovin så gilla detta inlägg och skriv också ut vilket nummer i ordningen du blev.

Lott nr 3
Tipsa om tävling i din blogg eller på din Facebook- sida
och låna bilden med bildtext

(Bifoga direktlänk i din kommentar/mail)

Svårare än så här var det inte,
men missa inte sista tävlingsdatum som är  9/9 kl 23:59

73 kommentarer:

  1. Hej jag tar gärna 2 lotter och hoppas på tur!! Länkar via min blogg!! Min motivering lyder helt enkelt: det finns dagar man behöver lite extra lyx! Mvh Carina

    SvaraRadera
  2. 1) Jag vill gärna vinna till min hud som blir torr som fnöske på vintern...
    2) Jag följer redan så jag gillar som nummer 1 :)

    Nu håller jag tummarna så hårt jag kan!
    beabofink84@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej Mirre! Jag har lagt till Dig på Bloglovin och gillar som nr 2. Jag vill känna mig fräsch - väldoftande och len i huden.Förhoppningsvis min "nya jag"-doft! Blir jag en av vinnarna vill jag i första hand ha vinst nr 2.
    Mvh Ulla

    SvaraRadera
  4. Jag vill vara med!

    Min motivering:

    När hösten kommer är min hud torr så det räcker och blir över,
    - väldoftande body butter från Body Shop är precis vad jag behöver!
    Vinst nr 2: Body Butter Duo Sweet Pea skulle göra susen,
    och den skulle uppskattas till tusen!

    sophie_persson@yahoo.com

    SvaraRadera
  5. Min hud är torr och hård
    den behöver omsorgsfull vård
    vinst nr 1 vill jag vinna
    för att bli en välvårdad, attraktiv kvinna!
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  6. hej
    tävlar gärna
    önskar vinna Vinst nr 4: Body Butter Mango 50 ml för den har jag inte testat innan så vore trevligt att testa
    gillat o delat på fejjan
    Titti skarp fd carlsson

    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Hej Mirresyr
    Nu hoppas jag på lite tyr
    att nummer två av vinsterna få

    magi.cade.hex@hotmail.com

    SvaraRadera

  8. Jag önskar vinna för att det inte finns något roligare än att upptecka ett paket i brevlådan!
    Body Butter Duo Sweet Pea 200 m

    pureequinox@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Monika Gustavsson25 augusti 2012 kl. 21:00

    1 lott/chans! Vill vinna eftersom jag aldrig får nog av dessa underbara Body Shops produkter och , faktiskt, har jag aldrig luktat på någon av de du lottar ut. Vinner jag önskar jag mig Body Butter Vanilla 200 ml. Allt med vanilj är underbart.
    Har till och med vanilj i mitt matbröd när jag bakar (är glutenintolerant), testar en del i mina recept inovationer!

    vh
    Monika Gustavsson
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med :) 2 Lotter.
    Varför vill jag vinna: Jag vill bli en mjukare kvinna som doftar gott.
    Vill vinna vinst nummer 1.
    Jag är följare 86 på bloglovin.
    Håller tummarna hårt.
    kramar!
    Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag vill gärna vara med :) Min sambo sa till mig en dag "när vi träffades var du noga med att smörja in dig med bodylotion så du luktade gott". Nu har barnen kommit och jag hinner knappt borsta håret. Kanske dags att börja smörja sig igen.

    Mvh jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Body butter Mango hoppas jag på.
    Nu efter sommaren vill jag gärna hålla min hy fortsatt brun och fräsch och vad är då bättre än en ordentlig bodybutter? Att det är från bodyshop är verkligen inte fy skam heller!

    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag tar en lott och håller tummarna för Body Butter Duo Sweet Pea. Jag har aldrig testat, eller faktiskt ens hört talas om den så det vore kul med nåt helt nytt.

    mvh
    Kim
    kimsan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Body Butter Mango! för att lukta gott och dansa en sensommartango.
    Fukt och en fräsh ljuvlig lukt gör min hy mjuk och fin och jag kan dansa runt med ett flin :-) aasa.ullstrom@gmail.com

    SvaraRadera
  15. 1. Är gärna med och tävlar, vill gärna vinna med doften vanilla, vill vinna för min hy är så torr och jag måste alltid smörja in mig, och en ljuvligt doftande body butter är då perfekt, då luktar man dessutom lite lagom gott( kan inte använda parfym, för då får jag migrän)
    2. Följer dig redan, gillade inlägget som nr 4
    3. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/08/body-shop-99.html
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  16. Jag är med :-)
    1) En body butter skulle jag vilja vinna till min flickvän. Hon är gravid och är värd lite lyx. Jag minns första gången jag kysste henne. Hennes läppar smakade vanilj och Body Butter Vanilla skulle jag vilja ge till henne.
    2) Jag är redan en följare men gillar inlägget; Nummer 5.
    3) Tipsar och länkar; http://pappanheteranders.blogg.se/tips/2012/august/tavla-om-bodybutter.html
    Hoppas på tur. Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med, jag tar lott1 och lott 3.
    1. Jag vill vinna därför att jag är en torris och the body shops produkter är grymt bra för torr höst/vinterhud. & så doftar dom ju så gott :-)
    Har jag turen att vinna vill jag ha Vinst nr 3:Body Butter Vanilla 200 ml

    3. Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/august/9-september-vinn-produkter-fran-the-body-shop.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  18. Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla!=)
    1. För att jag ÄLSKAR saker som luktar gott (dusch-saker, hudkrämer, doftljus osv). Också ÄLSKAR jag självklart att lukta gott också! :D Har ganska torr hud, så att smörja in sig dagligen är ett måste för mig! Då plånboken tyvär inte tillåter allas favorit "the body shop", håller jag nu alla mina tummar & tår, för att få bli en lycklig ägare till en av dem underbara små burkarna! <3 :)

    Min favorit är: Body Buttter Duo Floral Acai <3<3<3 En kompis till mig hade den, och den luktade nästan som krämig blåbärsglass i min näsa, mmm <3 :)

    2. Följer redan dig på bloglovin :) Så gillade inlägget istället :) Blev person nummer 6 med att göra det.

    3. Har gjort ett inlägg på min blogg här:

    http://zandrasnyadagbok.blogg.se/2012/august/tavling-99.html#comment

    Håller tummarna! :) <3

    Kram zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag deltar gärna i din fina tävling.
    Lott 1, Min dotter pratar så gott om body butter och jag har torr hud. Det är mycket möjligt en produkt som passar mig. Mitt tycke faller för, Body Buttter Duo Floral Acai. Den kanske blir en ny favorit i mitt badrumsskåp.
    Lott 2, Din blogg följer jag och nu är vi 7 st som gillar inlägget.
    Varm hälsning från Monika
    E-mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  20. Är gärna med och tävlar:) När man har dålig ekonomi så kan man inte unna sig så mycket lyx, men dessa body butters från Bodyshop är riktigt lyx och så bra för huden :) Skulle gärna vilja vinna vinst nr 2: Body Butter Duo Sweet Pea :

    Mvh mediya.ertas@hotmail.se

    SvaraRadera
  21. Jag är med i denna trevliga utlottning. Nu när hösten är i antågande uppskattar jag att krypa ner i badkaret och därefter återfukta min hud med en lyxig produkt från Body Shop. delat tävlingen o mejlat!Följer bloggen (85). Gillat tävlingsinlägget som nr 8.

    SvaraRadera
  22. 1. Jag är gärna med och tävlar med 3st lotter. Favoriten är Duo Floral Acai. Vem behöver inte skämmas bort med lite vardagslyx nu när hösten stàr vid dörren och huden behöver extra fukt och näring

    2. Följer redan pà bl och blev nr 9 att gilla inlägget

    3. Länkar pà min FBlogg
    http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/484745531537163

    Kram Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  23. Gertrud gertruddurtreg@live.se28 augusti 2012 kl. 17:36

    Jag är med och tävlar med 2 lotter!
    Ett: Människan är som en skiva limpa, med lite smör går det bättre att impa.
    Blir de för fett går det lätt att ta bort, men skinnet under är av en gammal sort. Jag vill vinna Body Butter Vanilla. Den skulle min kropp gilla.

    Två: Följer din blogg. Nu är jag nummer 10 att gilla inlägget.

    SvaraRadera
  24. Hej vad kul med en tävling! :)
    Efter en sommar som varit proppfylld med jobb så har allt som har med skönhet och hälsa kommit i andra hand, så det skulle vara väldigt härligt med lite smörj för min torra och nariga kropp nu inför hösten! Kram

    Annie_eklund12@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. jag är med och tävlar

    trött, torr och frusen efter en lång dag är det härligt att duscha och sedan smörja in sig så att huden blir mjuk och luktar härligt - gärna vanilj...

    ia5malka@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag är gärna med och tävlar om sweet pea, har bloggat om tävlingen här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/08/28/body-butter-99/

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med! Om jag vann skulle det vara underbart om jag fick sweet pea, den verkar lukta väldigt gott och för att jag aldrig någonsin provat produkter från the body shop, så det skulle vara kul att prova på det någon gång.:)

    mail: dilandilir@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Jag är jätte gärna med och tävlar!
    huden min blir så torr på hösten/vintern.. detta vore en toppen vinst!

    Sg_martinsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag är med! :)
    Min hud blir så torr under hösten och vintern så det skulle vara jättekul att vinna Vanilla! Har aldrig provat någonting från The Body Shop, men älskar allt som har med vanilj att göra, så tror jag skulle gilla den :D

    mail: cam.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag är med :)

    Jag börjar få allt mer torr hy desto närmare vintern kommer, och även nu när jag har börjat studera till konditor/bagare så måste jag börja tänka på min hygien. I den skolan jag går, så är dom väldigt noggranna med detta. För att minska smittospridningar. Där av mycket duschande och handtvätt för min del.

    Jag har faktiskt ingen skillnad på vad jag vill vinna!

    annikarajamaki@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Är gärna med!
    Om jag vinner kommer jag ge vinsten till min mamma som snart fyller år, hon har väldigt torr hud och just The Body Shop´s produkter passar henne väldigt bra!

    Om jag vinner vill ja ha: Body Butter Duo Sweet Pea
    Följer dig redan på bloglovin så jag gillar inlägget som nr. 11

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  32. Jag är gärna med och tar en lott. Jag är en riktig torrboll när vintern kommer och behöver all hjälp jag kan få för att få lite fukt på mina ben. Är en mangofantast så jag vinner gärna den.
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  33. Hej, Tackar för en bra blogg och bara säga hur glad jag blev när jag såg att det var bodyshop produkter på spel. Är verkligen ett stort fan av alla deras produkter och det finns ett fåtal jag inte provat! favoriterna just nu är chocomania & shea, men om jag skulle bli den lyckliga vinnaren önskar jag mig vinst nr 3, känns som en varm & kvinnlig doft. håller tummarna!
    alexanderssons-@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Jag skulle jättegärna vilja vinna eftersom att jag och min kompis precis börjat motionssimma. När man utsätter sin hud för klor så måste man vara vänlig mot den. Och då skulle jag vilja smörja in mina ben i the body shops mysiga lotioner.
    julia-v-dif@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Jag är gärna med! Skulle passa perfekt nu när det börjar bli lite kallare då min hy alltid blir jättetorr, är ganska känslig och jag vet sen innan att the body shops produkter fungerar perfekt på mig! Dessutom skulle det vara riktigt härligt med de här dofterna som låter riktigt spännande. Vanilj och mango låter ju inte helt fel:) rebecka.walfridson@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Charlotte "Clotte"30 augusti 2012 kl. 22:22

    Jag är med. Body Butter Duo Floral Acai vill jag vinna.
    Jag duschar ofta efter passen och jag är gyminstruktör. Min hy får gärna bli som ny och lukta gott.
    Andra lotten - Jag gillar inlägget på bloglovin nr 12.
    Mvh
    Charlotte clotte@live.se

    SvaraRadera
  37. Hej jag är gärna med och tar 1 lott. Jag älskar att lukta gott och saker från bodyshop är mina favoriter!
    Kram
    jordgubbstopp@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Jag skulle vilja vinna vanilj för att jag blir så torr under vinter halvåret, som snart är här. Sedan tycker jag deras body butter luktar så himla gott.
    riewe@hotmai.se

    SvaraRadera
  39. 1.jag skulle vilja vinna för jag har aldrig vunnit och jag har väldigt torr hy in nu på hösten. skulle hälst vilja ha en duo.
    2.det funkade inte men jag gillade dej på bloglovin
    3.lagt upp den på min blogg.
    http://idakarlssons.devote.se/

    SvaraRadera
  40. Jag skulle vilja vinna Body Butter Vanilla för att jag är precis som många andra: är en torris.
    Lott nummer 2:följare 88 på bloglovin.
    viola_mo@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. 1. Jag vill vinna vinst nummer 3. Jag tycker vanilj doftar himla gott och det kan vara skönt att ha och smörja in sig med efter operation så därför hoppas jag att jag vinner.

    2. Har lagt till på bloglovin' (nr 90)

    3. Har tipsat om tävlingen här: http://phantazia.blogg.se/2012/august/body-butter-9-september.html

    Min mailadress är: aspiga.celine[snabel-A]comhem.se

    SvaraRadera
  42. Hoppas på att vinna Body Butter Vanilla 200 ml. Mot vintern och kylan är här är speciellt mina händer super nariga och liksom spricker lite... Nej usch det vill jag slippa denna hösten/vintern!!
    filippish@spray.se

    Lääänk till din tävling (blir nog två lotter då?) =) http://thiscompetition.blogg.se/2012/august/body-butter.html

    SvaraRadera
  43. 1. Jag är gärna med i utlottningen :)
    Här kommer min motivering:
    Min hud skriker efter Törst,
    hoppas nu The Body Shops body butter kan ge huden Tröst!
    Min hud behöver massor utav Fukt,
    för att på torrheten råda Bukt!
    2. Tipsar och länkar till tävlingen på FB Pernilla Wamsjö

    SvaraRadera
  44. Hej.
    Jagä r med :L) Nummer 2 skulle jag vilja vinna.
    För att min sambo sa en gång att när vi träffades så smorde jag jämt in mig och nu när barnen kommit händer det sällan. Tänker alltid att jag ska göra det men nej. Jag glömmer att handla :)

    SvaraRadera
  45. Skulle gärna vilja vinna vinst 4 (mango) eller vinst 3 (vanilj). Jag hade inte använt den själv eftersom att jag har en jag är helt kär i, men jag hade antingen gett den till min vän Maya som jag delar bloggen med eller så hade jag gett den till min mamma då hennes hud lätt blir torr. Dessutom jobbar hon väldigt ofta och blir stressad ofta, då vore det jätte kul att få ge henne en bodybutter och fixa en liten spakväll åt henne här hemma som överraskning någon dag när hon kommer hem.

    niffe97@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Jag skulle vilja vinna Vinst nr 2: Body Butter Duo Sweet Pea. Nu är snart vintern här och kroppen förvandlas till världens torraste, inte nog med det. Det kliar överallt när vintern kommer. Det enda som hjälper är en riktigt bra BodyButter!
    Jag blev följare 90 och gillade även inlägget och blev gillare 13
    Här har jag bloggat om tävlingen: http://marklar.blogg.se/tavling/2012/september/tavlar-om-bodybutter.html#comment

    min mejl: justscream_@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Jag är med och skulle vilja vinna eftersom vi är riktiga torrisar i familjen! Jag vill helst vinna #3, men vilken som är vi glada för

    Gillar inlägget på BL som #14

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/september/body-shop-produkter.html
    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  48. Hej!
    Jag skulle vilja vinna Vinst nr 3 (Body Butter Vanilla 200 ml) eftersom jag ÄÄÄÄLSKAR Body Shop's krämer, tvålar, ja ALLT! De är helt underbara! Så en bodybutter från dem skulle vara perfekt, speciellt nu till vintern när man lätt blir torr om händerna.
    Följer dig på bloglovin nu, nr 92 blev jag.
    Och här är ett blogginlägg om tävlingen:
    http://thisisemily.blogg.se/2012/september/tavla-om-body-butter-fran-the-body-shop-hos-mirre-syr.html

    Håller tummarna! :)
    (min mailadress: emily_j.s@hotmail.com)

    SvaraRadera
  49. Jag vill absolut vara med i denna tävling!!! Skulle vilja vinna vilken doft som helst. Body shops produkter är ju nämligen fantastiska!!!
    /Mia Lövgren
    lowa_82@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Hej!
    Hur tokigt blev det här nu då? Framförallt tycker jag det är en bra och kul grej på en bra blogg som jag upptäckte och började följa för några veckor sedan.
    Sedan dess har jag länkat till din blogg och nu också gjort ett inlägg. På facebook tror jag att jag gjorde fel men du finns med på min sida och jag gillar dig. Vad jag vill med detta det kan man undra men nog vore det toppen att nysmörjd och len dofta underbart gott, kanske av vanilj. Lite tokig kan jag väl få vara efter en hel jobbarhelg. ; )

    Tack än en gång för tipset om Olssons tyger i Jönköping.

    SvaraRadera
  51. Grattis till 100 000 besökare!

    Jag är gärna med och tävlar! Min hud är supertorr så jag skulle bli överlycklig om jag vann!

    SvaraRadera
  52. Jag har bestämt mig för en nystart denna hösten, lämna gammalt bakom mig och för första gången någonsin börja ta hand om mig själv, både på insidan och på utsidan, så en sån här vinst hade vart kanon. :)

    Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha Mango, men de andra går precis lika bra. :)

    SvaraRadera
  53. Jag är med! Följer dig redan på bloglovin'! Gillade inlägget som nr 15.
    Om jag vann skulle jag vilja ha Body Buttter Duo Floral Acai eller Body Butter Duo Sweet Pea!

    emmsoz.devote@hotmail.se

    SvaraRadera
  54. Som student har man ju inte råd att unna sig saker. Hudvård prioriteras bort väldigt lätt och min hud får lida för detta. Därför vore det perfekt om jag hade chansen att vinna en god doftande bodybutter att smörja in mig med nu när hösten börjar närma sig med stora steg. (Min mail är: nina.k.andersson85@gmail.com)

    SvaraRadera
  55. jag är med! delat på facebook som sophie mäkinen, sophhjarta@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. jag är med! delat på facebook som sophie mäkinen! sophhjarta@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Jag är med. Tar en lott. Vill vinna för jag älskar doften och mjukheten jag får av deras body butter!
    Jag vinner gärna vilken som helst av doftern, de är ljuvliga allihop.

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  58. Jag vill gärna vara med. Det närmar sig ju höst och vinter och då blir man ju torr och eftersom jag nu har blivit student och flyttat hemifrån har jag inte så mycket pengar till sån lyx, så det skulle vara riktigt kul att vinna. Om jag vann skulle jag vilja ha Body Butter Vanilla.
    Jag följer dig nu på bloglovin som nummer 94.
    Min email: ellen_osei@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Åh vilka fantastiska priser.
    Jag jobbar som brandman, vilket innebär mycket duschande efter jobb, insatser och träningar. Dessutom luktar man ständigt rök och grill.

    Att få smörja in sig med en doftande mjuk kräm som återfuktar huden hade varit fantastiskt.

    Vanilla hade gärna fått flytta in i mitt badrumsskåp!

    Hälsningar Christine
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Älskar att dofta gott och ha en len hud=) Är mest sugen på vinst 2.
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Jag studerar, och är ensamstående med mina barn, så ekonomin är verkligen stram, och det är sällan att man har råd att unna sig något extra! Jag har inte provat nagon av den sa om jag har turen att vinna far du overaska mig ! Vilken som det spelar ingen roll!

    SvaraRadera
  62. Jag foljer dig redan pa bloglovin och gillade inlagget som nummer 16!

    SvaraRadera
  63. Jag är gärna med!
    Jag är en riktig torrboll som gärna skulle vinna Body Butter Duo Sweet Pea 200 ml.
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/09/9-sept-vinn-body-butter-fran-body-shop.html
    Är följare på BL.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  64. Jag vill vara med och tar en lott.
    Brukar önska mig dessa lotion i present eller till jul,själv har jag inte råd att köpa det.Så tänk om tomten kommer tidigt i år.Jag hoppas och håller tummarna.Skulle bli glad vilken doft du än väljer.

    Kram/ Bella.L flickan_heter_bella@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Jag tar en lott! Eftersom jag aldrig testat något från Body Shop så är jag nyfiken på deras produkter. Vill helst vinna Body Butter Duo Sweet Pea, men skulle bli lika glad över nån av de andra.
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Jag skulle vilja vinna Body Butter Duo Sweet Pea 200 ml för att unna mig själv och min kropp lite extra lyx, helt enkelt.

    Följer dig på bloglovin sen tidigare

    Länkar i bloggen: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/september/mirre-syr.html#comment

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  67. Motivering: För att det är höst...

    vickyhard@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Jag skulle vilja ha vilken som helst utom Vanilla eftersom jag redan testat den! :-) Underbara produkter som är ett måste för mig i höst och vinter!
    Anna Jonsson
    hillabacken@spray.se
    Länkar till min sida här:
    https://www.facebook.com/annajonssonsmail/posts/348243125263972

    SvaraRadera
  69. Åh, en perfekt tävling!

    1. Jag skulle vilja vinna för att jag just nu sitter med bruten fot, gips och kryckor. Men jag behöver inte vinsten för att jag tycker synd om mig själv, utan för att min fot flagnar så otroligt mycket och ingen hudkräm verkar råda bot på det. Och då vill jag inte ens veta hur resten av foten och benet ser ut under gipset.. Gipset ska väck om drygt en vecka, och då blir det fotbad och smörjande hela tiden. The Body Shop's bodybutter är så pass fet så den skulle passa perfekt! Om jag nu har turen och vinner så önskar jag Bodybutter Mango eller Vanilla.

    2. Blev gillare nummer 96.

    3. Har länkat tävlingen offentligt på Facebook (Sara Kramer heter jag där).

    Mail: sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  70. Vi har bara ett lager,
    var rädd om den.
    Sköt om den och ge lite extra lyx ibland.
    Den kommer att skydda dig och
    se till att du mår bra!
    Din hud...

    Body Butter Duo Sweet Pea skulle ge min hud det lilla extra!
    //Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  71. tvärr är jag allergiskt mot sådana saker. Men min stora syster älskar det. Hon kommer snart hem så vill göra henne glad med en fin present.

    Jag är med

    SvaraRadera
  72. Heej!

    En lott: Jag har som många andra också torr hud och skulle behöva något som funkar för att fukta upp huden och som håller hela dagen. Vinner gärna Body Butter Mango om jag har tur.

    Mail: Jonas_sist89@hotmail.com

    Med vänliga hälsningar
    Jonas Skog

    SvaraRadera
  73. Jag deltar men en lott. Jag skulle vilja vinna för att det är just produkter som dessa som min höst-trötta och torra hy behöver. Jag vill ju skina likt höstlövens klara färger och jag tror att någon av dessa produkter kan hjälpa mig.
    Vinst nummer 2 önskar jag mest.
    patricia88@live.se

    SvaraRadera