söndag 12 augusti 2012

Clintan på hemsydda jeans



Jaha, som sagt jag kollar igenom mina minneskort och hittade den här gamla bilden...
Den visar ett par übercoola ( jag tyckte det i allafall) jeans jag sydde åt yngste sonen och pricken över i var ett broderi på Clintan, som just då råkade vara hans favorit.
Han hade just då väldigt mycket bruna kläder, så bruna jeanssömmar blev bara så rätt.

Ja, ja  man glömmer vad man har sytt...
Känns lite som om jag kör minnenas television just nu här i bloggen, men jag blir lite Ahhh och Ohhhh, när jag kollar igenom mina bilder och inser hur åren har gått.

Det där med att ha Clintan som märke på det sättet , skall jag nog anamma till något annat projekt...


2 kommentarer:

  1. Bland det coolaste jag sett! Vilken fin detalj!

    SvaraRadera
  2. Roligt som att ha ett fotoalbum , jag hinner aldrig städa ur , för när börjar hittar jag alltid på ngt creative att göra !

    SvaraRadera