tisdag 29 oktober 2013

Valerie Melina Cardigan




Valerie Afalo.....
Jag gillar verkligen designen på de kläder hon gör! Jag gillar hur de feminina plaggen kan få vardagen att glittra och fester att stråla! Jag gillar alla små genomtänkte detaljer som lyfter hennes plagg  från ordinära till sagolikt exklusiva och hur hennes plagg lyfter fram det vackraste hos varje bärare.
Titta bara på den här spetskoftan som man har sett andra mer eller mindre lyckade varianter av...Det blir så läckert  med bara lite mer rynkning på nederdelen, bandet i midjan och alla små gulddetaljer, som finns där utan att ta över åt det vulgära!
Jo, denna Melina Cardigan 
(bara namnet är vackert) 

skulle få flytta hem till mig idag och den skulle få hedersplatsen i min garderob.
Du hittar den hos Passionforbrands.se

4 kommentarer:

  1. Oj så vacker den var, men gissar att priset inte är lika vackert..
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Jo, den prislappen är det enda jag inte gillar med detta plagget... ;)

    SvaraRadera
  3. Ja den var supersöt, passionforbrands, är ett ny startat företag som ligger i närheten av där jag bor. Synd bara att det var ett sådant häftigt pris!

    SvaraRadera
  4. Ja den var supersöt, passionforbrands, är ett ny startat företag som ligger i närheten av där jag bor. Synd bara att det var ett sådant häftigt pris!

    SvaraRadera