fredag 18 oktober 2013

En helg i sakta mak!

Inte klokt vad det känns fint att komma hem och känna att det är fredag! Så underbart, även om hemmet ser helt upp-och nedvänt ut och det är dammigt efter en lång jobbvecka, men vad gör det?!

Solen skiner, det är lite mindre löv på träden och desto mer på vår gräsmatta och lite lätt kyligt! Härligt!
I helgen skall det städas och fixas här hemma och jag njuter så av helger när det står lugn och ro på schemat. Jag älskar att åka bort och hitta på roliga skaker, men efter just en hektisk arbetsvecka så är en helg i sakta mak precis vad jag behöver...

Vad skall ni hitta på för spännande?

4 kommentarer:

  1. Önskar dig en trevlig helg.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Härligt med fredag! Och ibland är det skönt att inte ha något planerat :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. I morgon ska jag träffa mina äldsta vänner över ett glas vin o en bit god mat ska bli såå mysigt. Annars hoppas jag att helgen blir lugn efter en crazy vecka. Njut av helgen o ha det bäst. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Själv åker jag till Stockholm, middag med vänner och namnceremoni för en nybliven liten Gusten. Kul att åka iväg, men jag säger som du... Så skönt det är att bara vara hemma!

    SvaraRadera