måndag 16 januari 2012

Vinn unik snuttefilt

 
 (Band från KarinOttilia och tyg från Stoff och Stil)



Nu har du som läsare möjlighet att vinna en helt unik snuttefilt.
Du väljer tyg och band själv och har som i exemplet ovan möjlighet att få den namnad.


Tävlingsuppgiften blir att lämna ett tips på en bra bok här i kommentarsfältet eller på mail till symirre(at)hotmail.com

Du kan också öka dina chanser att vinna genom att länka till din blogg om denna tävling.

 Tävlingen avslutas söndagen den 29 januari kl 23:59



Parallellt med min tävling kommer jag också att tävla ut ytterligare en snuttefilt i samarbete
 med Anna som har fina bloggen


så passa på och var med i den tävlingen också för ännu bättre vinstchans.


 

25 kommentarer:

  1. en bra bok, eller bok-serie är böckerna från jonas moström. Dödens pendel är den första, och jag gillart i alla fall ;)


    min mail: mixenpixen@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag kan varmt rekommendera hela Hammarbyserien. Speciellt Mamma, pappa, barn & Vyssan lull.

    Hoppas jag vinner en fin snuttefilt till Wilma.

    Kram Emma

    SvaraRadera
  3. En absolut favoritbok; Avalons dimmor av Marion Zimmer Bradley.

    (en till; eller en hel serie faktiskt; Diana Gabaldons böcker om Jamie o Claire. Älskar dom! Första på svenska heter "Främlingen".)

    Ha en fortsatt härlig januari!

    /Camilla

    SvaraRadera
  4. Jag är med och har även tävlat hos Vitt eller svart:) Mitt boktips är Leif GW Perssons självbiografi "Gustavs grabb". Gillar den gubben skarpt;)

    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Är gärna med och tävlar, tips på en bra bok är " Varför gråter inte Emma? av Magnus Wennerholm och Emma Jangestig. För extrachans har jag länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2012/01/snuttefilt-291_17.html
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Såklart jag är med och provar lyckan.
    En bok jag vill tipsa dig om är "Blondie" - en självbiografisk roman skriven av Birgitta Andersson.
    En berättelse om hennes liv, där hon berättar om allt från att ha blivit våldtagen vid 7 års ålder till hur det är att vara mor.


    En av de bästa böcker jag läst, och tycker att alla borde läsa den.

    Kram Cassandra - Mamma till Lisa
    canicos@hotmail.se

    SvaraRadera
  7. Elias Palms böcker:
    Corpus delecti
    Causa mortis...fantastiskt spännande böcker!!

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med :-)
    Jag har läst de tre böckerna som finns av Lars Kepler, så fantastiskt bra, spännande och välskrivna. Det gillar jag, språket måste vara bra.
    Den första boken heter Hypnotisören och jag rekommenderar den varmt.

    Har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/january/29-januari-vinn-unik-snuttefilt.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Jag är gärna med och tävlar. :)
    Har tyvrr ingen blogg, men man har kanske en chans ändå. :)

    Jag skulle vilja tipsa om Niceville, en så härlig bok om hemmafruarna i USA på 50-talet, och hur de behandlade sin hemhjälp, och hur en av hemmafruarna gör uppror och står på de svartas sida.
    God feeling, sorglig, massa kärlek och en helt fantastiskt "feeling" bok som jag rekomenderar om du vill komma till en annan värld ibland.

    Det sjuka är att det verkligen var så här, och att de svarta kvinnorna blev som mammor till de barn de uppfostrade, och sedan plötsligt kunde få sparken efter 20 år, utan att få ha kontakt med barnen.

    purple_trift@hotmail.com

    Ha en härlig dag!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  10. Jag är såklart med i din tävling.
    Vill tipsa dig om "Lets talk about Kevin"

    Kram
    Paul

    anxiety_@hotmail.se

    SvaraRadera
  11. Jag vill absolut vara med och tävla om den fina snuttefilten! Tycker de är jätte fina!

    Jag vill tipsa om boken Photoshop - recept som är en bok om hur man kan fixa till sina bilder i Photoshop snyggt även för oss som inte är så insatta i det programmet.
    Finns på Bokus för 199kr och jag bara älskar den!

    SvaraRadera
  12. Hej,om jag ska tipsa om en bok så är min favo Små citroner gula av Kajsa Ingemarsson läs den.
    Jag skulle jättegärna vilja vinna snuttefilten, fick reda på för 8 veckorsen att jag är gravid ;)
    Kram Therese
    Tessanpersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Bra tävling - jag vill vara med. Tipsar om boken De från norr kommande leoparderna av Bodil Malmsten - rolig och tänkvärd. Anna

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med!
    Mitt tips är en serie böcker: Outlander-serien av Dana Gabaldon. Helt underbara.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2012/01/29-jan-vinn-unik-snuttefilt.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  15. Jag är helt klart med!
    Böcker, hm. Skulle tipsa på twiligtserien, i taket lyser stjärnorna, varför gråter inte emma och sådant. Riktigt bra böcker!

    Hopaps verkligen på att vinna nu då jag skulle vilja ge mitt syskonbarn, Wilma en snutte. Hon är mitt allt just nu, min anledning att le!

    SvaraRadera
  16. Jag vill tipsa dig om Milleniumböckerna skriva av Stieg Larsson. Suveräna!

    Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/january/29-jan-unik-snuttefilt.html

    Kram Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag gillade : Hundraåringen som gick ut genom fönstret och försvann. Trevlig och annorlunda läsning. En enkel bok som man slukade lätt.

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  18. Boktips: Till Afghanistan Kommer Gud Bara För Att Gråta
    Andra som jag tycker man bör läsa är
    Den oändliga historien
    En blomma i afrikas öken (ich Ökenblomman återvänder)
    Tisdagarna med Morrie


    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/january/snuttefilt.html
    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  19. Vatten melonen eller stella och sebastian är mina favoriter!

    har ingen blogg men tävlar här och hos Anna <3 Håller tummarna för min pillriga dotter!

    alltidtillsamman@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag är gärna med och tävlar om en snutte filt för den skulle komma till nytta här!

    En av de bästa böckerna jag läst är Magdalena Graafs bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Det är en själv biografi och jag tycker att Magdalena är en stark och härlig person. Många har nog fått mycket hjälp med att läsa den och det är otroligt starkt av henne att våga delge sitt livs berättelse som hon gör!

    nettan.klar@gmail.com
    anette carlsson

    SvaraRadera
  21. Hej!

    Jag vill tipsa om en hemsk bok men som är svår att sluta läsa, 3096 dagar av Natascha Kampusch.

    Nu håller jag alla tummar och tår att jag vinsten får.

    Mvh
    Malin
    coolmalpa@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Hej jag är gärna med! :)

    Jag gillar Hinsehäxan av Lillemor Östlin!

    Har tipsat på min blogg; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2012/january/snuttefilt-291-1.html

    helenewiklund@hotmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  23. Margret atwoods a handmaids tale.
    Jag är svag för välskrivna dystopier om verkligheter som skulle kunna inträffa..
    tova
    tovling@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Benny Rosenqvists Ljusfolket - andra sidan så funkar det . Super bra ! miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag tipsar om Wallanderböckerna av Henning Mankell, dom är lättlästa å bra, för det händer hela tiden saker i böckerna å man har svårt att slita sig från dom

    http://sahara1983.blogspot.com/2012/02/vinn-unik-snuttefilt.html

    saranorberg@hotmail.se

    SvaraRadera