tisdag 3 januari 2012

Det är insidan som räknas..




Denna jacka som jag sydde till sonen har ni sett förut och jag är så glad för att han använt den flitigt och det känns riktigt lyxigt att ha en sk fin-jacka när man skall åka in till stan eller så..
Jag skall dock byta knappar på jackan för de är egentligen lite för små och glider emellanåt ur knapphålet. Nya knappar är inhandlade och väntar bara på att jag skall göra slag i saken.
Jag tycker det är så roligt med lite oväntade detaljer på fodret som är lite osynliga , men som höjer helheten..

Ta en kik på denna husannons och bläddra vidare till bilderna på interiören, för det är ju insidan som räknas i mångt och mycket..

http://www.hemnet.se/bostad/villa-7rum-virentofta-malmo-kommun-hallstorpsvagen-2-3188935

4 kommentarer:

  1. Häftig jacka! Du är så duktig! Lika impad varje gång. :)

    SvaraRadera
  2. Ha, ha jag läste om det huset häromdagen. Wow!

    SvaraRadera
  3. Gud vilket fin jacka!!!!
    Och vilket härligt hus, man blev väldigt förvånad när man skrollar ner =) kanske lånar det till min blogg....

    SvaraRadera
  4. Så stilig liten kille :) Snyggt hus :)

    SvaraRadera