tisdag 24 januari 2012

Giveaway!




Gömd i garderoben gör denna helt oanvända tunika ingen glad, men den kanske kan glädja någon av mina läsare, som då kommer att bli ägare till en helt unik tunika
Skicka ett mail med din adress till symirre(at)hotmail så kanske den kommer på posten till just dig. 

Storleken då?
Ja, den skulle passa som S tror jag  eller som en liten M.
Funkar också till en tjej i strl 160
Måtten är som följer:
Längd på tunikan: 77 cm
Ärmlängd från högsta punkten på axel: 58 cm
Enkel Axelbredd:/(alltså om jag bara mäter framstycket): 34 cm
Helt utstäckt vidd på plagget vid byst: 100 cm

(På två ställen på tyget är tyget ngt mörkare,och det är efter att den antagligen har legat dubblevikt hos tygleverantören. Borde gå bort i tvätt))

´Tunikan har hittat ett nytt hem hos Lina!

1 kommentar:

  1. Mycket söt, men riktigt så liten är jag nog inte.
    Annars hade jag gärna blivit en vinnare.

    SvaraRadera