måndag 16 april 2012

Tävling i samarbete med LG Sömnad

Ni kommer att få se en hel del sydda underkläder här i bloggen framöver...
 Jag är därför så glad att kunna ha en tävling i samarbete med
där du kan köpa material och mönster till att sy dina egna underkläder!

1:a pris
 Valfria varor för hela 300: - hos LG Sömnad
2:a
Valfritt materialpaket till ett par trosor
3:e
Ett mönster till ett par trosor från LG Sömnad

Tävlingsuppgift:
Lämna en kommentar och svara på frågan var LG Sömnads fysiska butik ligger,
samt en liten motivering varför just du skall vinna!

Du kan även maila in ditt svar till symirre(at)hotmail.com
(Inga kommentarer kommer att publicerars förrän efter tävlingens slut!)



För extra chanser att vinna så länkar du i din blogg eller delar på Facebook att du är med och tävlar.
Använd då bilden här ovan och länka både till mig och till LG Sömnad, samt bifoga en länk i din kommentar/mail

Tävlingen avslutas den 29 april kl 23:59
__________________________________________
*
This competition is only open to residents in Sweden

18 kommentarer:

  1. Jag vill vara med och tävla som vanligt, har inte facebook så jag lämnar en kommentar här istället.
    Butiken ska ligga i Källby, enligt hemsidan;).
    Jag vill gärna vinna för jag behöver trosor, efter barnafödande och graviditet så kan man behövas piggas upp med något till sig själv.
    Minstingen är nu ett år och jag har inte köpt något till mig själv sedan hon föddes..../Åsa

    SvaraRadera
  2. LG Sömnads fysiska butik gissar jag ligger i Källby i närheten av Lidköping.
    Min första kontakt med LG Sömnad var våren 2009, då jag var på Syfestival i Kista. Jag köpte mönster och material till herrkalsonger av Lisa. Jag har sytt flera stycken och det är det enda plagg maken uppskattar att jag syr till honom :-) Nu vill jag sy bh till mig själv och jag hoppas att det ska bli ett lika uppskattat syprojekt för mig av mig.

    SvaraRadera
  3. Nathalie Eriksson16 april 2012 kl. 14:14

    Svar : Källby . Jag skulle vilja vinna då jag tycker LGsömnad har super fina underkläder :D Jag älskar att sy så jag skulle bli super glad om jag vann :D Delat på fb genom fbknappen som finna nedanför inlägget då jag inte vet hur man lånar bilden . (Nathalie Eriksson) Hoppas det är okej :) miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Vilken UNDERBAR tävling!!
    Jag vill självklart vara med och tävla och hoppas jättemycket på att vinna!

    Motivering till just varför det skulle vara jag...?

    Åååh vad svårt, är alltid lika usel på smarta/tuffa bra svar.. :(
    Är väl inte mer värld än någon annan...skulle så klart blir väldigt glad precis som alla andra om jag vann.
    Det skulle ju innebära en bra billig kostnad på den BH jag tänkt sy mig. En annorlunda erfarenhet när man har så konstig strl. så en billig BH i handlen för mig kostat 800:-
    Men få se... orsak:
    För att det skulle göra mig glad :)
    ..det är egentligen det.

    Ja just ja..orten HAHA.. höll på att glömma.
    Källby

    PS, delar så klart i båda bloggarna och på facebook :)

    SvaraRadera
  5. Klart jag vill vara med i denna tävling!

    Den fysiska butiken ligger i Källby.
    Denna vinst skulle göra mig så glad. Jag ska nu för första och förhoppningsvis inte sista gången sy mig en BH med hjälp av en Sew along. Denna vinst skulle innebära att jag kan slappna av och kunna sy mig några prov-Bh. Så nu håller jag tummarna..

    Länkar självklart från min blogg. http://akleja.org/wordpress/?p=1082

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna vara med och tävla! LG Sömnad ligger i Källby, på Bäckv. 3.
    Efter stor viktnedgång behöver jag verkligen nya underkläder och vad kan då vara bättre än att vinna material och sy sina egna! Nytta förenat med nöje! :-)

    SvaraRadera
  7. Hej
    Affären ligger i Källby
    Jag har inte sytt på länge till mig själv men att kunna sy egna sina egna underkläder är ju kul och lite lagom projekt ;)
    / michaela_a@live.se

    SvaraRadera
  8. Hej! LG Sömnads butik ligger i Källby.
    Jag vill vinna eftersom jag tycker om att sy egna kläder, men har aldrig tidigare provat mig på underkläder! Det skulle vara väldigt roligt att prova. : )

    Mvh,
    Evelina Johansson

    SvaraRadera
  9. Vilken lycka det skulle vara att kunna sy egna underkläder.

    Butiken ligger på Bäckvägen3 53373 Källby

    Jag skulle bli jätteglad om jag vann Så jag kan sy egna underkläder som kommer att passa mig efter min storlek ,tycke och smak

    SvaraRadera
  10. Svar: Källby

    Jag vill vinna eftersom jag har köpstopp! Däremot skulle det vara roligt att testa att sy egna trosor!


    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/april/priser-fran-lg-somnad.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  11. Butiken ligger i Källby!

    Motivering: Jag har länge tänkt på att jag skulle vilja testa att sy en bh, för jag har så svårt att hitta i butik och det skulle vara kul att testa om jag kan göra mina egna. Jag har spanat in LG:s sortiment och kännt att Lisa skulle jag vilja rådfråga om vilket mönster som skulle passa till stor byst osv. Så hade jag laddat för ett besök i LG:s monter på syfestivalen 2012, för jag visste att hon brukar vara med. Men det visade sig vara så att Lisa förhindrad denna gång att delta. Så här är jag tillbaka till ruta ett med et behov som jag inte tagit tag i. Detta skulle kunna bli min chans!

    Mvh Camilla

    SvaraRadera
  12. OJ VAD ROLIGT DET SER UT ATT SY SÅDANA SNYGGA UNDERKKLÄDER!!! DET VILL JAG OCKSÅ PROVA,DÄRFÖR VILL JAG VINNA! BUTIKEN LIGGER I KÄLLBY.
    HOPPAS ATT DET HÄR GÅR IGENOM FÖR DET ÄR FÖRSTA GÅNGEN JAG TESTAR. DIN SIDA ÄR SÅ INSPIRERANDE OCH ROLIG! KRAM VI HÖRS LOTTA
    HULTSTEIN

    SvaraRadera
  13. LG Sömnad ligger i Källby. Det vore så roligt att prova att sy en bh och se om det är ngt för mig.

    SvaraRadera
  14. Jag vill vara med och tävla om fina priser hos LG sömnad som har sin butik i Källby.
    jag vill vinna för att kunna sy i de fina tygerna och spetsarna som Lisa har och få tillfälle att prova nya modeller.

    SvaraRadera
  15. Wow, jag vill jättegärna vara med. Att pröva på att sy underkläder är verkligen något jag tänkt på men inte tagit tag i.
    Jag länkar på FB!

    SvaraRadera
  16. Hei. jeg har egentlig aldri tenkt tanken om på å sy mitt eget undertøy, men når jeg se hvor lekkert det kan bli får jeg virkelig lyst til å prøve!! Det ser ikke uoverkommelig ut å kunne klare dette med flott veiledning du har lagt ut :) Butikken holder til i Kallby (min i-pad klarer ikke å skrive prikker over a'en ...) gleder meg til å se mer av det du lager!! - jeg har også linket deg i min blogg:0) -lillevimz

    SvaraRadera
  17. hej jag vill kunna sy egna underkläder då man handlar ej till sej sj utan till alla andra i familjen och vill ha snyggt under som inte kostar skortan. Kunna känna sej fin under igen efter alla år och slänga det gamla..

    SvaraRadera
  18. jag skulle verkligen vilja sy egna underkläder då man ej haft något snyggt på flera år. Man handlar till familjen men glömmer sej sj. Har massa snygga tyger som skulle bli bra som sexiga underkläder.. Vill verkligen kunna skapa mina egna.

    SvaraRadera