söndag 1 april 2012

Mood and Cherry blossom

Hemkommen idag från ett  NewYork i full blom.

Resan har varit helt underbar med nya vänner, enastående upplevelser och minnen för livet
Dessutom fick jag då äntligen möjligheten att besöka Mood, som är den tygaffär i New York där alla deltagarna från Project Runway handlar sina tyger. Jag har varit i New York en gång tidigare och vi sprang och letade efter affären, men hittade den inte. Såklart visade det sig att vi var utanför , men missade själva ingången.
Mer bilder infrån Mood kommer och jag kunde ha gått all-in kan jag säga om shoppingen i denna fantastiska affär, men flightweigt begränsar så dessa sidentyger hittade sin väg till Huskvarna.
Jag väntar så på att få sätta saxen i dessa underbara tyger som endast kostade 14 dollar/yard.

 Silk 14dollar/yard
´
Klart jag måste spara min lilla skrynkliga plastkasse, för att påminna mig om att jag faktiskt varit där...

5 kommentarer:

  1. Låter underbart! Efter Paris blir det alltså New York som jag ska åka till ;-)

    SvaraRadera
  2. Å,drömstället,Mood.
    Det måste ha varit roligt att kliva in där.
    Är det flera våningar med tyger?Det ser så ut.

    SvaraRadera
  3. @Lena
    Ja, Mood har tre våningar med otroliga mängder med tyg. Här finns verkligen allt och för oss tygtokiga är det som att komma till himlen.

    SvaraRadera