lördag 30 november 2013

Sy på maskin- min guldgruva!



Jag har ingen formell utbildning i sömnad och visst skulle det ha underlättat många gånger när jag suttit där vid symaskinen och det inte har blivit som jag velat.
Jag har gått sykurser och den här boken som ni ser ovan, ingick som kursmaterial i den allra, allra första kursen jag gick. Den är verkligen en guldgruva och får ni tag på den på tradera eller liknade så köp! Fylld med många superbra tips och kör jag fast någon gång är det alltid denna bok jag konsulterar!

Sedan är det lite roligt tycker jag med en av modellerna på bilden.. Kvinnan grundade en mycket framgångsrik PR-byrå och ja, vet ni vad hon heter?

2 kommentarer:

  1. Nej det vet jag inte , ser inte riktigt vilka de är. Bra att du hittat en riktig guldgruva till bok. Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Nej, antar att det är svårt att se, men det är Rosanna Mariano! :) Då mycket framgångsrik modell och nu framgångsrik PR-byrå

    SvaraRadera