måndag 4 november 2013

No 7 Revitalising Hand Savior


Jag är ju som skrivit tidigare väldigt förtjust i No7´s produkter och därför är ju förväntningarna höga! Denna handcreme är helt olik allt annat jag har provat! I en positiv bemärkelse!
Så här står det om produkten på eleven.se hemsida:

"Boots No7 Revitalising Hand Saviour

Ta hand om dina händer! Denna allt-i-ett-behandling innehåller exfolierande saltkristaller för att varsamt svepa bort döda hudceller och göra dina händer härligt mjuka. Medan du sköljer dem blir dina händer inlindade i som ett återfuktande och mjukt hölje.
Tack vare en näringsgivande blandning av mandelolja och druvkärneolja, samt intensivt återfuktande brasiliansk cupuacu-smör hjälper denna härliga handkräm till att naturligt ''boosta'' din huds fuktnivå - för silkeslena, mjuka och vackra händer."

Det var  en annorlunda upplevelse det här med att skölja av cremen och händerna blev verkligen mjuka efteråt! Jag gillar inte att känna mig klabbig och fet om händerna när jag har smort in mig, men nu blev de bara mjuka lena och gav precis den känslan och resultatet man vill åt.
Sedan tycker jag mycket om den pudriga doften och förpackningen ser lyxig ut där den står på sin plats i badrummet.Yes,yes de kan det här engelsmännen och Revitalising Hand Savoir får alltså högsta betyg från mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar