fredag 19 augusti 2011

Plats för det viktigaste..

Såhär blev den då min lilla börs..
Den är lite sned och vind, men det gör inte mig någonting. .
Till klädesplagg är dolda dragkedjor helt underbara men till en börs blir det inte riktigt bra.Nu hade jag ingen annan passande dragkedja så jag tog den ändå, men till nästa börs jag syr skall jag ta något annat.

Foder i skarvat tyg från Kaffe fasset. Det där kuddkitet som det kommer ifrån, har varit mycket användbart måste jag säga..

Den kommer att bli så fin i min  stora väska och den har precis plats för det nödvändigaste...

1 kommentar:

  1. Tjo!
    Hoppas allt är bra :)
    Jag behöver lite tips! Hade tänkt att göra ett litet projekt i höst i form av ett lapptäcke till vår säng. Funderar på att köpa en symaskin på blocket som man kan plocka fram när man blir sugen på att fixa lite smågrejer.
    Har du några bra tips?

    KRAM

    SvaraRadera