torsdag 4 augusti 2011

Det är tur man kan laga finaste klänningen..

Detta är mitt absoluta favoritplagg och av alla kläder jag någonsin ägt kvalar denna klänning definitivt in på topp tre..Det är inte för inte den finns med i headern på min blogg.
Jag använder klänningen både till jobbet och till fest, fast med lite olika tillbehör. Jag känner mig så fin och det är väl det som är hemligheten med ett favoritplagg, att det liksom plockar fram det bästa hos sin bärare

Kameran har gjort att den ser lite grådaskig ut, men den är alldeles kolsvart och tyger faller så fint.

Jag gjorde ryschet lite avsmalnande mot mitten av uringningen och det var nog ett lyckat drag. Den blev liksom inte "tung" därfram.
Från början var det knytband i ryggen men de var bara i vägen och vid ett tillfälle fastnade jag i något så det drog upp ett hål i min älskade klänning.Efter det tog jag bort banden och revan som uppstod var rätt stor men det är tur att det finns fina lagnings-sömmar på min symaskin..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar