onsdag 31 augusti 2011

Ett nytt använingsområde för en vacker ask..

Denna otroligt vackra ask innehöll två underbara tvålar som jag fick i gåva av min yngsta syster. Inte kan man sedan slänga en sådan här vacker ask.. Såklart inte och den har stått här hemma och bara väntat på ett nytt användningsområde och plötsligt föll det sig så naturligt..


Som ni ser så finns det två fack och jag stoppade helt sonika alla mina pressarfötter i det ena facket.Nu är de inte med på bild och det ser ju lite tomt ut med bara två, men jag lovar att den är betydligt mer välfylld nu.. Jag hár nämligen det problemet att pressarfötterna har en tendens att försvinna i den allmänna röran som råder i min apparat-ask, men nu har vi löst det problemet.
Det andra facket kommer jag att vika åt knappar. När det är dags att sy i knapparna till mina projekt har jag tidigare bara lagt dem på sybordet och jag vet inte hur många gånger jag har krupit omkring på golvet och letat efter någon liten knapp som jag råkat riva ned. Med knapparna i asken ligger de också i väl förvar om jag blir avbruten mitt under sömnaden, vilket ofta händer när jag väl sätter mig vid symaskinen..



Sedan det bästa av allt..Den ljuvliga tvåldoften dröjer sig ännu kvar i asken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar