lördag 22 december 2012

Tävla om ljus från Voluspa i samarbete med AgnesAmelia

Nu har turen kommit till sista luckan i julkalendern i samarbete med AgnesAmelia och vi öppnar den lite i förväg och vi skall inte stressa för mycket såhär i jultider, så luckan är öppen till och med den 31 december...

Wow, vinsten är verkligen något speciellt!!

  Nu kan någon av er läsare få hem ett paket med tre av de populäraste dofter från Voluspa 
De 2-wick ljus som ingår är:



Crisp Champange -   Doft av sprudlande champagne med inslag av vanilj och ekfat.
Mandarino Canella - Doft av italiensk mandarin med en härlig blandning av vanilj, kanel, muskot och ingefära.
Saijo Persimmon -     Japansk persimon med inslag av persika och röda bär.
Du kan läsa mer om detta paket här

För att tävla behöver du bara svara på dagens fråga :
Hur många olika varumärken på doftljus har AgnesAmelia ?


Svaret hittar du på


Skicka ditt svar  till 
julkalender@agnesamelia.se

Märk ditt mail med 
"Voluspa december"



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Extrachanser
Lott nr 2
Gilla AgnesAmelia på Facebook
Lott nr 3
Tipsa om tävling i din blogg eller på din Facebook- sida tillsammans med bild och text
(Bifoga direktlänk i ditt mail)
Lott nr 4
Lägg till mig på Bloglovin
och skriv ut vilket nummer i ordningen du då blev
Följer du mig redan, så gilla inlägget och skriv även då ut vilket nummer du då blev
Bifoga antal lotter i ditt mail.

Sista tävlingsdatum för denna lucka  är  31/12 kl 23:59
Ev vinstskatt betalas av vinnaren!



8 kommentarer:

  1. Har gjort allt utom länkgrejen för jag kan inte det... (Teknisk Idiot)
    God Jul! :D

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag är med :) Gillar, delat till min fb.sida (Carina Gerdin)& mailat svaret.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  3. hejsan
    är gärna med gillar på fb annica karlsson
    delar på min blogg http://flinkan69.bloggplatsen.se/
    tar trer lotter
    mailar svar
    annica@flinkens.com

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Jag är med! :D
    Skickat ett mail och hoppas på tur!
    Kramis:D

    SvaraRadera
  5. I shared on my sidebar.
    bl: 124
    happy new year
    hugs
    Gerda
    nadorgerda (a) gmail.com

    SvaraRadera
  6. Hejsan!
    jag har mailat delat på min facebook sida, men den länken skrev jag aldrig i mitt mail.
    Lise_kna@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Såklart, hoppas på ljusare tider nu :)

    SvaraRadera