tisdag 11 december 2012

Lucka 11 i samarbete med AgnesAmelia


Dagens vinst är ännu en av de underbara tvålarna från Scottish Fine Soaps
Den här tvålen är bara så söt! Passar perfekt att ge bort!


För att tävla behöver du bara svara på dagens fråga :
Hur mycket väger den tvål du kan vinna idag?

Svaret hittar du på


Skicka ditt svar  till 
julkalender@agnesamelia.se

Märk ditt mail med 
"11 december"



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Extrachanser
Lott nr 2
Gilla AgnesAmelia på Facebook
Lott nr 3
Tipsa om tävling i din blogg eller på din Facebook- sida tillsammans med bild och text
(Bifoga direktlänk i ditt mail)
Lott nr 4
Lägg till mig på Bloglovin
och skriv ut vilket nummer i ordningen du då blev
Följer du mig redan, så gilla inlägget och skriv även då ut vilket nummer du då blev
Bifoga antal lotter i ditt mail.

Sista tävlingsdatum för denna lucka  är  11/12 kl 23:59
Ev vinstskatt betalas av vinnaren!

4 kommentarer:

  1. Jag är med och tävlar. :)
    Har mailat, gillar AgnesAmelia på facebook, följer dig nu på bloglovin som nummer 123. :)
    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  2. Härlig utlottning. Deltar med 3 lotter. Jag försöker logga in på Blogspot för att följa bloggen men jag får det inte att funka. Jag gillar på FB under mitt namn Jenny-Anne Johansson och jag har delat tävlingsinlägget offentligt.Mejlat!

    SvaraRadera
  3. Jag är med och tävlar. Har mailat, gillar Agnes Amelia på Facebook, tipsat på FB, följer dig nu på blogvin som nummer 123. = 4 lotter. Fattar inte men det står 123 följare nu när jag registrerade mig och jag ser att det är skrivit samma siffra förrut.

    mail: anita.61m@gmail.com

    SvaraRadera