tisdag 4 december 2012

Lucka 4 i samarbete med AgnesAmelia



Städa toaletter är ingen höjdare, men blir liite roligare med toalettrengöring från Maison Belle som är dagens vinst

För att tävla behöver du bara svara på dagens fråga  


Nämn ett erbjudande/paketpris som AgnesAmelia har på sin hemsida?


Svaret hittar du på


Skicka ditt svar  till 
julkalender@agnesamelia.se

Märk ditt mail med 
"4 december"



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Extrachanser
Lott nr 2
Gilla AgnesAmelia på Facebook
Lott nr 3
Tipsa om tävling i din blogg eller på din Facebook- sida tillsammans med bild och text
(Bifoga direktlänk i ditt mail)
Lott nr 4
Lägg till mig på Bloglovin
och skriv ut vilket nummer i ordningen du då blev
Följer du mig redan, så gilla inlägget och skriv även då ut vilket nummer du då blev
Bifoga antal lotter i ditt mail.

Sista tävlingsdatum för denna lucka  är  4/12 kl 23:59
Ev vinstskatt betalas av vinnaren!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Du som är med och tävlar kommer även att få AgnesAmelias 
spännande nyhetsbrev, som du när som helst kan säga upp


4 kommentarer:

  1. 1. ett av de fina erbjudanden är 4 för 3
    Välj fyra små massageljus från Klinta - betala för tre

    2. Jag gillar nu AgnesAmelia på fb ( alexandra axdal dahlberg )

    kramar Alexandra
    axdal@me.com

    SvaraRadera
  2. Dagens erbjudande - 40 % rabatt på doftljuset Min bästa julmorgon från Reunion

    Gillat (Amanda Skog)

    amandasjul@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med! Dem har ett paket erbjudande på dem tre mest populära ljusdofterna från Voluspa för 498 kr.
    Jag har tipsat:http://bloggtvlingar.blogspot.se/2012/12/vinn-rengoringsmedel-312.html och gillat ditt inlägg (nr 3)

    SvaraRadera
  4. Dom har bland annat ett julpaket med ljus i goda juliga dofter. Här kommer en länk:
    http://www.agnesamelia.se/products/107-julpaket.aspx
    AliceMeyeer@yahoo.com

    SvaraRadera