söndag 2 december 2012

Lucka 2 i samarbete med AgnesAmelia










Bakom lucka 2 hittar vi ett underbart Chai tea ljus från Reunion 
Det är ett ljus som verkligenhöjer mysfaktorn varje gång man tänder det.


Hur gör man då för att tävla?


Svara på dagens fråga:
Var någonstans i Sverige tillverkas ljusen från Reunion?


Svaret hittar du på



Skicka ditt svar  till 
julkalender@agnesamelia.se

Märk ditt mail med 
"2 december"



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Extrachanser
Lott nr 2
Gilla AgnesAmelia på Facebook
Lott nr 3
Tipsa om tävling i din blogg eller på din Facebook- sida tillsammans med bild och text
(Bifoga direktlänk i ditt mail)
Lott nr 4
Lägg till mig på Bloglovin
och skriv ut vilket nummer i ordningen du då blev
Följer du mig redan, så gilla inlägget och skriv även då ut vilket nummer du då blev
Bifoga antal lotter i ditt mail.

Sista tävlingsdatum för denna lucka  är  2/12 kl 23:59
Ev vinstskatt betalas av vinnaren!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Du som är med och tävlar kommer även att få AgnesAmelias 
spännande nyhetsbrev, som du när som helst kan säga upp!

3 kommentarer:

  1. Jag fattar inte hur jag ser nr när jag gillat på inlägget. Jag följer redan på bloglovin.
    Det står du och 4 andra gillar inlägget så jag antar att jag är nr 5 då?
    1 extra lott + mailet till Agnesamelia

    SvaraRadera
  2. Har mailat och hoppas på lite tur :)

    SvaraRadera