måndag 17 december 2012

Lucka 17-23 i samarbete med AgnesAmelia


Lucka 17-23 kommer att vara öppen under hela veckan fram till den 23 dec 

Jag kommer att plocka ut 7 stycken vinnare som var och en får ett ljus 
"Min bästa julmorgon" från Reunion


För att vara med och tävla skickar du en liten motivering 
vad som är det bästa med AgnesAmelias webshop 



Kika in på



Skicka ditt svar  till 
julkalender@agnesamelia.se

Märk ditt mail med 
"Min bästa julmorgon+ dagens datum"

Du kan tävla varje dag för öka dina chanser att vinna , 





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Extrachanser
Lott nr 2
Du kan tävla varje dag för öka dina chanser att vinna , 
Märk då ditt mail med aktuellt datum



Lott nr 3
Gilla AgnesAmelia på Facebook

Lott nr 4

Tipsa om tävling i din blogg eller på din Facebook- sida tillsammans med bild och text
(Bifoga direktlänk i ditt mail)

Lott nr 5
Lägg till mig på Bloglovin
och skriv ut vilket nummer i ordningen du då blev

Följer du mig redan, så gilla inlägget och skriv även då ut vilket nummer du då blev
Bifoga antal lotter i ditt mail.

Sista tävlingsdatum för denna lucka  är  16/12 kl 23:59
Ev vinstskatt betalas av vinnaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar