söndag 9 december 2012

Lucka 9 i samarbete med AgnesAmelia



 

Andra advent idag och dagen till ära kan du tävla om ett  lyxigt doftljus från Voluspa. 


Jag är verkligen avundsjuk på den som vinner dagens vinst, för dessa doftljus är verkligen något extra!!



För att tävla behöver du bara svara på dagens fråga :
Vad heter grundarna av Voluspa?

Svaret hittar du på


Skicka ditt svar  till 
julkalender@agnesamelia.se

Märk ditt mail med 
"9 december"



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Extrachanser
Lott nr 2
Gilla AgnesAmelia på Facebook
Lott nr 3
Tipsa om tävling i din blogg eller på din Facebook- sida tillsammans med bild och text
(Bifoga direktlänk i ditt mail)
Lott nr 4
Lägg till mig på Bloglovin
och skriv ut vilket nummer i ordningen du då blev
Följer du mig redan, så gilla inlägget och skriv även då ut vilket nummer du då blev
Bifoga antal lotter i ditt mail.

Sista tävlingsdatum för denna lucka  är  9/12 kl 23:59
Ev vinstskatt betalas av vinnaren!

7 kommentarer:

  1. Idag var jag först att gilla inlägget.
    Jag har mailat också.
    2 lotter

    SvaraRadera
  2. hej

    är med och tävlar
    har gillat och delat
    följer bloglovin innan
    mailat svar
    Titti skarp

    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag mailar dig, jag vill väldigt gärna vinna detta som jag länge tänkt att köpa:)
    följare sedan tidigare på bloglovin
    Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. har gjort allt. Gillar o delat tävlingsinlägget på FB under mitt namn Jenny-Anne Johansson (e post jenny-janne@hotmail.com)

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag är med :) Mailat, gillar & delar vidare till min fb.sida (Carina Gerdin).
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag önskar att jag vinner den fina julklappen bakom lucka 9.
    maude@tyfonmail.se

    SvaraRadera
  7. Gillat, delat på min logg och mejlat svaret. Mvh Katja E Själander
    katja_sjalander@hotmail.com

    SvaraRadera