tisdag 6 augusti 2013

Världens sämsta nagellack


MeMeMe Skin Illuminator

Jo, så har man provat världens,världens sämsta nagellack!!!
Fick hem en helt underbar Glossybox igår (bilder kommer senare) och däri fanns detta nagellack i en härligt guldskimrande nyans.
En nyans som skulle göra sig helt perfekt till lite sommarbruna händer. Dottern provade först och gapade och skrek när hon var på väg ut i sommarnatten, att detta nagellack minsann var sämre än H&M´s allra billigaste varianter. Jag trodde henne inte! Glossybox brukar ha bra saker!
Jag provade medan jag tittade på TV och färgen var så fin när jag penslade på den på naglarna. Den torkade fort, men sedan... Färgen gick liksom att gnida bort..

Ni har säkert redan fattat att det inte var ett nagellack utan en highlighter till kindben och ögonbryn som vi har smetat på våra naglar. 
Som det kan bli! Borde ha fattat när man inte kände den karaktäristiska lukten av lösningsmedel!


Vilken tur att vi inte gjorde tvärtom och använde nagellack som highlighter säger jag bara....

5 kommentarer:

  1. Hahaha, vad lurad man kan bli på en förpackning. Miss från företaget i fråga tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Haha! Första tanken när jag läste var "neej så synd att de har fått dåliga produkter", men sen läste jag vidare om erat lilla misstag ;)

    SvaraRadera
  3. Haha... så tokigt det kan bli ibland. Jag har gjort något liknande. Skulle ta på mig läppglans men så tyckte jag att det stack lite på läpparna, kikade ner i handen och såg att jag råkade ta mascaran på läpparna i stället...hihi! Ha det så fint! kram Linnéa

    SvaraRadera
  4. Hahaha, det hade lika gärna kunnat varit jag som gjorde den tabben;-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Trodde också det var nagellack! Fast nagellacket som följde med var undermåligt. Nail inc heter det väl.

    SvaraRadera