torsdag 15 augusti 2013

Greta Modell Hanna


Greta klänning modell Hanna

Så här ser då Greta klänningen ut som har transformerats från XL till M. Det är egentligen ingenting jag rekommenderar att sy in två storlekar om man, inte är van. En storlek går bra, men två storlekar är lite knepigare..
Jag har sytt in den rejält i sidorna och lyft axlarna och nu skall det provas på syster om det passar.
Gretaklänningarna är sydda i helt fantastiskt siden och kostar i vanlig fall en slant, men när det var superrea så kan man faktiskt chansa lite och fixa till det med symaskinen.

1 kommentar:

  1. Önskar jag var duktig på att ändra kläder, ofta hittar man något snyggt men inte i rätt storlek och jag vågar mig inte på att ändra. Har kollat mycket i din blogg och jag gillar den verkligen.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera