söndag 11 augusti 2013

Idag är jag elak del 2!

Vår tomma fina kaffeburk från Harrods... Jag lyckades tyvärr tappa den på en bakgata i London så den har en buckla i locket, men så kan det var..



Jodå, jag duschproceduren avlöpte ungefär som förväntat och jag kom dessutom på att jag hade lovat att åka iväg med den enorma pappersinsamlingen och dessutom stod det en stor kasse med pantflaskor i köket. Det passar ju bra att ändå göra när man skall åka till affären och köpa buljong till dagens ärtsoppa och då kaffe. Maken kom hem från sitt motionspass och tyckte det var en bra idé att han följde med och handlade för att hålla lite ordning på sekinerna , eftersom han är den ekonomiske i vår familj. Jodå, inte mig emot! Det är alltid roligt att hitta på saker med honom, även simpla saker som att åka och handla.


MEN! 
Så här många olika störmoment klarar inte riktigt min hjärna av och vi kom givetvis hem från affären utan kaffe...


Jag är fortfarande elak, men vi skall visst till affären igen ikväll för en hälsomedveten tonåring i vår familj har beställt grönsaker, quinoa och bulgur som komplement till veckomatsedeln.
Då skall jag skriva upp kaffe på hela armarna och ser ni någon på ICA Maxi i Jönköping som går omkring och mumlar kaffe,kaffe som värsta mantrat och med nedklottrade armar så är det förmodligen jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar