måndag 19 augusti 2013

Reunionhome Formex 2013








Ja, säger bara det...
Vissa möten är speciella och just att kliva in i Reunions monter var speciellt. Vilka vackra ting och vilken underbar Maria som fanns där. Hon utstrålade en värme och en äkthet som man så sällan möter och därför är nog detta som jag kommer att minnas allra mest från Formex;
Maria som med passion, glädje och humor berättade om sina vackra ting från Marocko och sina underbara ljus!

Jodå och den silverfärgade lyktan skulle mer än gärna få flytta hem till mig...Rätt mycket annat med som fanns i denna monter kan jag säga!


2 kommentarer:

  1. Vad roligt att få åka till Formex, det tycker jag vore härligt att gå å frossa i inredning, kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt men väldigt likt Rif och Tine K.. Skulle gärna ha puffen hos mig och de rostiga lyktorna!
    kram Helena

    SvaraRadera