torsdag 11 juli 2013

Grand Parfymeri

Måste bara tipsa om Grand Parfymeri...
Jag vet inte hur många gånger jag har stått på olika flygplatser och hållit i någon flaska med Green Tea parfymen från Elisabeth Arden spray på mig, sniffat njutningsfullt , men jag har aldrig köpt den. Varför vet jag inte!

 Av en händelse så surfade jag in på Grand Parfymeri´s hemsida och där fanns "min" doft på kampanj! Billigare än taxfree stod det och det var det verkligen.Jag tyckte att jag minsann var värd en duschtvål, en kroppslotion och en handkräm!! Jag tycker själv att jag är värd många saker ganska ofta, men det är en helt annan sak... 

Jag betalde 513:- för hela kalaset på bilden ovan och varorna kom dagen efter att jag beställde! Det kallar jag service och good prices!
Nu finns nog inte denna Elisabeth Arden kampanjen kvar, men det hindrade inte mig att klicka hem andra godbitar några dagar senare. 
Och nej, jag är inte betald för att skriva detta, bara så barnsligt glad över att ha hittat en sida med bra grejor!
Du hittar webbshoppen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar