onsdag 10 juli 2013

Att utvecklas och förändras

(Velour från Andersson & Hjalmarsson, spets och sammetsband Stoff och Stil)
Jag har suttit idag och tittat på bilder som finns på gamla minneskort och många av mina gamla bilder känns så fel nu, rentav lite pinsamma...Denna bilden är en av dem som jag fortfarande gillar och mycket beror på ljuset. Många av de andra bilderna skulle jag ha fotat på ett helt annat sätt idag och jag skulle även ha redigerat dem annorlunda .Nu gör jag mig absolut inte gällande att vara duktig på att fotografera, för det finns såå många duktiga bloggerskor där ute som är helt fantastiska på att få till rätt bilder och rätt ljus,men jag märker en förändring på mina bilder. Jag har blivit lite säkrare på vad jag vill visa med mina bilder och på vilket sätt jag presenterar dem.
Ja, att märka att man har utvecklas och förändrats, kan man inte göra om man inte stannar upp ett tag i livet.
Sommaren kan just vara ett sådant tillfälle när man inte styrs av så många andra måsten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar