söndag 30 september 2012

En kopp espresso kan göra underverk..


När jag syr så är kaffe en nödvändighet...
Familjens nya lille älskling kom till oss genom ett inköp av 10 paket Gevalia Kaffe och detta tips är så bra att jag måste dela med mig det här!
Man kan även vara försigkommen och köpa 10 paket olika slags Tassimo-kapslar och sedan registrerar  man sig



skickar in sina kvitton och efter bara några dagar kommer  den "nästan gratis"Tassimon på posten. Porto tillkommer med 65 kr


Jisses,vilken god espresso den gjorde!
Med den som inspiration i gomme så har jag ritat mönster OCH klippt ut tyg till en kavaj i trikåtyg.







2 kommentarer:

  1. Jädrans vilket fynd du gjort:))))

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset!! Den där kaffrmaskinen blir ju perfect hos mig ! Mvh Carina

    SvaraRadera