torsdag 2 december 2010

Dags för min första tävling!!

Klart man måste ha en tävling för att fira denna nya blogg!
Denna gången har Electrolux Home Butiken i Huskvarna sponsrat med riktigt fina priser.
Kolla in prisbordet!!
Första pris är ett kit med det fantastiska kortet Precious Crochet kort nr 217 med en förpackning Hoop Ease( man använder det i bågen för att plasten inte skall glida)  och ett paket med den vattenlösliga  Ultra Solvy som man syr broderiet på. Hela detta kit är värt 950 kr.


Nu skall vi ha ett fint andra pris och det är inget mindre än kort nummer 206 Majestic Quilting.


Vad skall ni göra för att kunna vara med och tävla om dessa fina priser då?
Jo, jag skulle gärna vilja veta vad ni skulle vilja läsa om här på bloggen framåt.Vad vill ni att jag skall ta upp.
Skicka ett mail med dina önskemål, namn och adress till

symirre(at)hotmail.com så är du med i min tävling.
Skulle det vara så att förstapristagaren hellre vill ha Majestic-kortet går det självklart bra.

Vill du ha fler lotter så skicka in fler förslag. En förslag= en lott!
Tävlingen avslutas den 14 december kl 19:00  och vinnaren utses genom lottdragning!!



OBS! Första priset kan användas till alla brodermaskiner, men man måste ha en Designer  Diamond för att kunna sy broderierna till kort nr 206


Första pris!!
Detta kort tycker jag är så vackert och är ett utav mina absoluta favoriter.
En översikt över alla broderier! Visst blir man sugen på att sätta sig och virka vid symaskinen!






Andra priset är också fin-fint!!



Kom nu med massor av förslag och var med och tävla om dessa fina priser!

1 kommentar:

  1. Hej! Åhh, vilka fina priser, klart man vill ha:O)) Eftersom jag läst och följt din förra blogg, som jag uppskattade mycket, så vill jag att du fortsätter i samma stil..Gärna lite genomgång utav Diamantens alla olika finesser. Tips om de nya korten som kommer ut och hur de bäst används. Och så syr då så mycket fint som är skoj att titta på och få inspiration ifrån!
    Kanske lite om dataprogrammen, och gärna då korstygnsprogrammet, som verkar så bra men som jag inte utnyttjar som jag borde....Lite förslag ifrån mig! Kram Immi

    SvaraRadera