fredag 13 september 2013

Att få ett litet sovrum att se större ut

(Bild lånad från Sköna Hem)

Vi har ett litet sovrum, där även min syhörna och dator ryms.Ni förstår att det är trångt?!!
 Innan vi målade om så dolde jag mitt stökiga hörn med persienner, men det blev inte så snyggt det heller. På Sköna hem hittade jag mycket inspiration hur man får ett litet sovrum att se större ut och det här med det vita draperiet är nog något som snart skall tillverkas här hos oss.

Hela  reportaget kan du läsa

2 kommentarer:

  1. Har du lust att göra ett clintanbroderi till mig? Ska förära sonen det i julklapp, han kommer att bli överlycklig. Pris?
    Fin helg på dig!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Oj vilket bra reportage, precis vad jag behövde just nu - tack för tipset ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera