onsdag 14 maj 2014

Dermalogica Skin Perfect Primer



Alltså ibland vill jag bara jubla när man hittar något som är så bra! Denna primer från Dermalogica är en sådan produkt! En ny storfavorit!!
Jag går och känner på mina kinder och min näsa under arbetsdagen för att försäkra mig om att resultatet är så som det verkar och det är fantastiskt. Jag får dock förklara för mina kollegor att jag inte helt mist förståndet utan bara är störtförälskad i min nya kräm! Jo, man kan ju vara det!
Jag har fet hy,men detta lilla mirakel på tub håller mig fräsch hela dagen! Jag är så glad! Den är brunfärgad och det gjorde mig lite misstänksam första gången jag använde den, men den smälte in i hyn riktigt fint!

Som mycket annat som är  kanoners bra är den inte billig, men den är dryg och jag kommer nog om det kniper att gå och leta pantflaskor här i Huskvarna för att inhandla denna kräm!Japp, så BRA är den!


Du hittar den bla


HÄR

2 kommentarer:

  1. Kul när man hittar en produkt som passar och oftast är det väl så att de bättre är dyrare (eller så är jag lättlurad i vissa fall hehe)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Håller helt och hållet med dig! Dermalogica i över huvudtaget är superbra! Använder både rengöringen och peeling o mask.. super!

    Kram
    Helen

    SvaraRadera