onsdag 21 maj 2014

Att ha en syster som är så snäll, så snäll




Vi har ju haft finbesök från Stockholm i helgen och det är så roligt varje gång vi träffas! Vi pratar med varandra flera gånger varje dag på telefon, men det går ett tag mellan stunderna vi ses på riktigt.
Sedan längtar jag så att det gör lite ont i hjärtat efter att få träffa deras lille son och barnens kusin Tuben.
Det har hänt så mycket varje gång vi ses.. Han lär sig många nya ord och småbarnstiden är ju så försvinnande kort egentligen.
Även om det under de åren är fullt att stå in och man vet inte riktigt hur man skall orka, så går åren så fort, så fort..

När min syster kommer på besök så är det julafton på mer än ett sätt! Hon är det mest generösa man kan tänka sig och vi blev överösta med gåvor. Jag blir alldeles varm för omtanken och besväret hon har gjort sig och dottern lös med ögonen när hon öppnade den turkosa asken och armbandet från The Jewelry passade henne precis.
Själv tycker jag ju såklart att det blev extra fint i köket med underläggen på bilden ovan..
Jo, oavsett gåvans storlek så är det tanken bakom som räknas och min syster gör mig alldeles rörd med sin stora generositet!


3 kommentarer:

  1. jag har också en syster! så himla fint det är!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin relation ni har du och din syster! Önskade jag hade en syster också. Kram

    SvaraRadera
  3. Mysigt med en syster som tur är har jag 3 snälla brorsor :) kram Diana

    SvaraRadera