tisdag 24 juli 2012

Vinn Body Butter från The Body Shop


"Jag tävlar hos Mirre Syr om produkter från BodyShop"

Förutom tyg så köpte jag med mig ett kit med Body Butter från Bodyshop i London och detta kit tänkte jag tävla ut till er läsare.

En lycklig vinnare får:

Body Buttter Tendre Lemon 50 ml
Body Butter Strawberry 50 ml
Body Butter Moringa 50 ml

i en fin presentförpackning




Det är enkelt att tävla och som vanligt kan du skaffa dig extra chanser att vinna!

Lott nr 1
Lämna en kommentar här varför du vill vinna
eller
skicka ett mail till symirre(at)hotmail.com
med din motivering


Lott nr 2
Lägg till mig på Bloglovin


Skriv då också ut i din kommentar vilken nummer du blev.
Följer du mig redan på Bloglovin så gilla detta inlägg och skriv också ut vilket nummer i ordningen du blev.

Lott nr 3
Tipsa om tävling i din blogg eller på din Facebook- sida
och låna bilden med bildtext

(Bifoga direktlänk i din kommentar/mail)

Svårare än så här var det inte,
men missa inte sista tävlingsdatum som är  5/8 kl 23:59

74 kommentarer:

  1. åhh jag vill jätte gärna vara med jag skulle nog bjuda hit min syster och mamma på lite spa och detta är ju en perfekt start till lite spa.

    jag följer dig redan så har gillat inlägget som nr 1

    jag har även länkat i bloggen
    http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-body-butter/

    kram veronica
    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  2. Congratuletions lasagujasdemiabuela.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Jag vill jättegärna vara med och hoppas naturligtvis att jag även vinner.

    SvaraRadera
  4. Åh är supergärna med och tävlar!
    Jag vill vinna eftersom att body butter luktar så fruktansvärt gott och jag vill gärna testa på dessa.
    Följer dig på blogvin, var 71 när jag skulle gilla så då blev jag 72.
    Gillar även inlägget som pers nmr 2
    jordgubbstopp@hotmail.com
    Kram

    SvaraRadera
  5. I´m in :)
    Sån underbar vinst-det blir som en smaktest fast på kroppen-att på detta sätt hitta en favorit är ju toppen!
    m v h Annica
    dressyrare@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag blev gillare nummer tre av ditt inlägg på Bloglovin'.
    Här är min länk: http://nummernio.blogspot.se/2012/07/mirre-syr-och-lottar-ut-bodybutter.html

    Tar 3 lotter :-)
    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag är med och vill vinna eftersom vi är riktiga torrisar i vår familj!

    Gillar inlägget som #4

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/july/body-butter.html
    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  8. Jag är med

    1.Jag Älskar The body shops produkter dom gör verkligen underverk för huden pluss att dom luktar så gott. Skulle verkligen behöva dessa kit när jag åker till turkiet har en känsla av att jag kommer att få smörja in mig en hel del då. Och alla kommer att kolla på mig för jag luktar så gott

    2.Följer dig nu på bloglovin som nummer 74

    3.Tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/21051450/taevling-hos-mirre-syr-body-butter-fraan-the-body-shop.htm#WriteComment

    Kram

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag följer nu din blogg på Bloglovin', men vad jag kunde se hade du inga följare innan mig så därför blev jag följare nr 1...vilket låter märkligt eftersom jag ser att folk här i kommentarsfältet följer dig redan. Hmmm... Hoppas att jag ändå kan räknas.

    Jag vill gärna vinna ialla fall eftersom jag har psoriasis och använder allehanda äckliga, receptbelagda krämer som luktar såååå äckligt illa, och därför skulle det vara supermysigt att få lukta fint nån gång ibland också. :)

    Jag har bloggat här: http://softkitty.bloggplatsen.se/2012/07/25/8313420-vinn-body-butter-fran-the-body-shop/

    SvaraRadera
  10. Åh jag vill vara med (å vinna ;)) )

    Tar alla mina chanser på 1 lott...

    Köpte en bodybutter för ett par veckor sedan, gjorde sen misstaget att låta döttrarna 7 och 8 år gamla låna den....lilltösen tog så mkt att vi fick in med henne i duschen igen....å vips var min nyköpta "smör" halverad - så jag behöver ny! Det är ju fler i min familj som gillar Body Butter ;) ;)

    Linn Eriksson
    erikssonlinn@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. 1. Jag är gärna med och provar lyckan med 3st lotter. Efter mycket sol och bad i sommar skulle huden behöva fräschas upp med härligt doftande produkter frán min personliga favoriter frán The Body Shop. Skulle dela denna fina vinst med min älskade mor <3

    2. Följer dig pşa bloglovin som nr 75

    3. Länkar till tävlingen frán min FB-logg (Sofie Lindholm)
    http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/466030690082234

    MVH Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Hej! Jag är gärna med.
    Jag vill vinna bodybudtter från Body shop eftersom jag älskar deras produkter som inte är testade på djur. Har dock aldrig provat bodybutter, så det skulle vara kul.

    Nina Bergqvist
    magi.cade.hex@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Finns ju inget bättre än The body shops body butters, så DÄRFÖR vill jag vinna dessa :)

    amanda123_321@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Monika Gustavsson25 juli 2012 kl. 17:24

    Så klart jag vill vara med och vinna. Att smörja in sig med sådan lyx som body butter från Body Shop borde vara alla tjejers rättighet. Därför vill jag vinna, jag smörjer alltid in mig men då med något rinnande från en flaska. Som nybliven och ensamstående tvåbarnsmamma får jag alltid ge vika när jag handlar, plånboken styr jättehårt nu!

    vh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  15. Då jag spenderat ett år i Indien nyligen så har min hud sen dess inte helt återanpassat sig till svenskt klimat och så vidare och jag är konstant väldigt torr. Har testat en del olika bodylotions men kanske är det dessa från body shop som är perfekta för mig!

    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Har alltid velat ha en produkt från The BodyShop, tycker det är så coolt! & så är mina ben ganska torra av sig, så det hade passat perfekt med body butter :)

    emelienenonen@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Åh, helt underbar tävling! Varje gång jag är på the bodyshop luktar jag på alla body lotions, dock får jag aldrig pengar över till sånt då jag är en stundent och måste prioretera pengar till annat:)Och nu när det snart är höst(redan?) så är kommer det här komma till användning till min torra hy!

    Bildlänkat i menyn på min blogg med direktlänk till tävlingen:)

    Följer dig på bloglovin, blev nr 76:)
    Har alltså 3 lotter!:) Håller tummarna. Ha det fint!:)

    SvaraRadera
  18. Jag vill absolut vara med. Jag använder alltid BodyShops bodybutter för de funkar jättebra för mig.
    Jag följer dig redan på bloglovin´ och jag har gillat inlägget där. Jag antar att jag är uppe i 2 lotter då...

    marianne eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  19. ååh jag är väldigt gärna med! Jag har börjat följa dig på blog lovin (blev nr 77 ) :)

    Anledningen till att jag vill vinna detta kit är för att jag sällan har råd att lägga pengar på skönhetsprodukter såsom bodylotions eftersom jag går i gymnasiet och lever på studiebidrag. Jag kan bara köpa sånt som jag verkligen behöver,t.ex. medel mot finnar. Därför skulle det vara super kul att vinna! Jag skulle även ge en av dem till mina systrar,för de har också länge velat prova på The Body Shops body lotions :) H¨ller tummarna och tack för en fin tävling!

    Dilan Dilir
    mail: dilandilir@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag är med såklart! Hade varit jätte kul att vinna då alla body lotions på bodyshop brukar vara dyra och jag är en student! :)

    Jag har gjort ett inlägg om tävlingen på bloggen:
    http://dilindilir.blogspot.se/2012/07/tavling-hos-mirre.html

    Och jag har också bildlänkat till tävlingen i menyn på bloggen! :)

    Följer på bloglovin, blev nr 78.
    Och har även gillat inlägget (blev nr 2) .

    Så nu har jag alltså 4 lotter! :D

    Håller tummarna, ha det bra! :)

    SvaraRadera
  21. Hej vill gärna vinna bodybutter från Bodyshop
    Kram Rose-Marie

    SvaraRadera
  22. Jag har himla mycket problem med torrhud och måste därför smörja in mig regelbundet. Jag har testat bodyshops body butter innan och dom är underbara :)

    Carro68@live.se

    SvaraRadera
  23. Jag vill vinna för jag älskar verkligen produkter från body shop. Det doftar såå gott! Tyvärr så kostar det en del och det är mer än vad jag kan spendera på body butter.

    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag vill vara med och jag vill vinna för jag vill vara egoistisk. Hela mitt liv går för tillfället till hem, hushåll, sambo och barn och jag själv glöms bort.

    mvh jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Åh..!!!! jag är jättegärna med i denna tävling :)
    Älskar The Body Shops Body butters. Jag har helt klart blivit beroende av Olive Body buttern. Men vad gör det....Den funkar till såväl liten som stor! Helt klart överlägset den bästa buttern jag testat (och jag har testat många). Enda minus är att den är väldigt odryg, så att vinna detta kit hade inte varit fel ;)Hoppas, hoppas Så, att jag dessa nya dofter med lite tur får testa På!
    Tipsar/Länkar till tävlingen på FB Pernilla Wamsjö

    SvaraRadera
  26. Jag vill gärna vinna eftersom jag får så torra ben på somrarna :/ Ingenting hjälper, sista utvägen skulle vara att testa dessa body butters!

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Som ett riktigt the body shop fan vill man ju mer än gärna kunna vinna detta. Moringa & jordgubb är stora favoriter i mitt hem, men citrondoften har jag aldrig vågat prova på. Men det är verkligen ett pålitligt märke som håller vad de lovar, extra efterfrågat nu efter all sol & bad!

    ingrid.alexandersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Jag är gärna med och tävlar! :)

    jannice_nordin@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag vill absolut vara med & tävla. Älskar The Body Shops Body Butter. Ren kärlek till huden. Har dessvärre slut på min Shea Body Butter & det skulle vara trevligt att få testa dessa tre dofter.
    Hälsningar Mia Lövgren
    lowa_82@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag är gärna med! Body Shops body butter är så otroligt bra och min kropp som är så torr(även på sommaren) skulle verkligen behöva en rejäl dos med kropps smör :)
    Jag blev följare 78, jag passar även på att gilla inlägget som nummer 5 :)

    Nu håller jag tummarna!
    KRAM
    beabofink@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Hej,
    Jag är gärna med och tävlar. Har hört att bodybutter är bra när man är gravid och hoppas därför vinna detta.

    Tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/07/29/bodyshop-58/

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  32. Jag vill gärna vinna då Body Shops bodybutter är helt underbara att smörja in sig med. Doftar jättegott och man blir ljuvligt len i huden.

    Jag har tipsat om tävlingen på min blogg:
    http://lottaochlivet.blogspot.se/2012/07/tavling_29.html

    SvaraRadera
  33. Jag gillar på Bloglovin som nummer 6

    Åh lite välgörande, mjukgörande, lyxig, miljövänlig bodybutter hade varit underbart i denna småbarnsmammans liv!

    SvaraRadera
  34. Jag är med! (:

    Tråkigt nog börjar sommaren sakta men säkert närma sig sitt slut och den trista vardagen börjar igen. Men med dessa somriga body butters blir vardagen i höst både roligare, somrigare och härligare. De fungerar även som en liten tröst för att sommaren snart är åter (:

    mail: sweetie_@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Johanna Gustafsson30 juli 2012 kl. 11:58

    Najs!

    Min kompis Sarah fyller strax år och jag håller på att sätta ihop ett lyxigt paket till henne, och hon älskar The Body Shops body butter!
    Hon skulle bli så glad, och jag med!

    /Johanna
    johanna@happyfejs.se

    SvaraRadera
  36. Åhh, jag vill jättegärna vinna! Skulle ge detta kit till min syster!

    SvaraRadera
  37. Hej! Jag hade velat vinna eftersom jag bara ÄLSKAR hur gott dessa body butters luktar att jag kanske äntligen hade kunnat få in rutinen att smörja in mig dagligen.

    SvaraRadera
  38. Jag är gärna med!
    1. Är en riktig torrboll som får klåda över kroppen om jag inte smörjer mig ordentligt. Body butter är riktigt bra för min hud.
    2. Är följare på BL och gillade inlägget när det dök upp på min logg, vi är nu 6 st som gillar.
    3. Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/07/5-aug-vinn-body-butter-fran-body-shop.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  39. Anna Berglund-Lundkvist31 juli 2012 kl. 09:16

    Jag är supergärna med och vill ge min dotter som har så torr hud denna lilla fina present för jag tycker om henne så mycket.

    Följer dig på bloglovin.

    anna.berglund70@yahoo.se

    SvaraRadera
  40. Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla!=)

    1. För att jag ÄLSKAR att lukta gott <3 Och det finns ingen produkt i hela världen som luktar som the body shop's! Har extremt torr hud, så att smörja in sig varje till varannan dag är ett måste! Flaskorna går åt som smör här hemma, och då är det synd att plånboken inte tillåter mitt favorit-märke, utan ofta blir det någon billig från ÖB eller liknande. Så att vinna detta pris vore ju GULD värt! <3 Håller alla tummar & tår jag har, det hårdaste jag kan! :)

    2. Följer redan dig på bloglovin :) Blev person nummer 7 med att gilla inlägget.

    3. Har gjort ett inlägg på min blogg här:
    http://zandrasnyadagbok.blogg.se/2012/july/tavling-58-1-2.html#comment

    Kram zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Tar gärna en lott :)
    Älskar body shops produkter. Det är de enda lotion som klarar min torra hud :)

    linaeckerstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  42. Jag vill gärna vinna, skulle va bra att ha med sig då man ska resa, sen skulle jag troligen ge nån till en kompis också :)

    Följer också på bloglovin (nr.80) för en extra lott.

    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  43. Jag är gärna med!
    Älskar the body shops produkter och med min känsliga hy så är det i stort sätt bara deras som funkar!

    /rebecka.walfridson@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Hej,Jag är gärna med och tävlar!
    Vill vinna denna kit åt min syster som älskar body shops produkter.Hon fyller år snart,så vill därför överraska henne med denna.Håller tummarna!

    Följer dig på bloglovin,blev följare 81,gillar som nr 8.

    SvaraRadera
  45. Jag är med och tävlar. För dom lotionerna är dom bästa! med dofter som håller länge på kroppen, nästan hela dagen!
    sg_martinsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Nathalie Eriksson1 augusti 2012 kl. 19:00

    Jag skulle vilja vinna då jag älskar deras produkter :D miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Deras produkter doftar så himla gott! Skulle verkligen vilja vinna detta kit för att få skämma bort mig själv. :)

    atarinakall@hotmail.se

    SvaraRadera
  48. Tjosan! Skulle hemskt gärna vilja vinna detta pågrund av den enkla anledningen att det är så grymt skönt att använda produkterna.

    Och sedan vet jag inte om det spelar någon roll, men verkar vara den enda KILLEN här ;) haha

    Ha de gott o även om jag inte vinner så är det bra tävling!

    Fgallnas@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Body Shops bodybutter är sååå bra, och jag börjar få slut på dem! :(

    Jag har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/8/?link=1343892442

    jennysen81@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Jag är gärna med och tävlar med en lott!

    Dagen efter tävlingen är slut, den 6 augusti, är det min 25-årsdag! Det skulle vara en riktig toppenpresent till mej själv som är i stort behov av att pyssla om mej själv lite :)

    Kram, Ingrid

    lilla_ingrid1@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Är med och tar en lott tack :)
    Vill vinna då jag älskar olika dofter och dessa dofter passar mig helt perfekt :)
    jossoz_96@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Deltar gärna i denna trevliga utlottning.
    Body Butter från Body Shop är kanonbra för min hud eftersom den är känslig pga medicinska orsaker. Huden är krävande och behöver de bästa produkterna!
    Har följt alla regler. Bloggen följer jag redan. Gillar o delar på FB under mitt namn Jenny-Anne Johansson.e.post jenny-janne@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Tävlar gärna med en lott=)
    För mig är detta paket lyx som får mig att må bra.
    Lenhet och underbara dofter är vad jag vill ha.

    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. tävlar med tre lotter
    http://flinkan69.bloggplatsen.se/

    annica@flinkens.com

    SvaraRadera
  55. Jag är med :-)
    1) Jag vill vinna body butter till min flickvän. Hon är värd lite kroppslyx nu när hon är gravid med Knodden i magen.
    2)Lagt till mig som följare på bloglovin; nummer 81.
    3)Tipsat om tävlingen här;http://pappanheteranders.blogg.se/tips/2012/august/tavla-om-body-butter-fran-bodyshop.html
    Hoppas på tur.
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Jag är med :D

    Skulle vilja vinna för att jag aldrig har testat dem där body lotion förut :)

    SvaraRadera
  57. Jag är med :)
    Jag skulle vilja vinna eftersom jag har torra ben och jag vet att Body shops body butter är bra, och min body lotion håller på att ta slut så jag behöver en ny.

    SvaraRadera
  58. Underbar tävling! Jag är med!
    Jag skulle vilja ge min kropp denna fina vinst i present! Efter att ha luffat runt alldeles för länge med en stor tung tågluffarryggsäck på ryggen och i alldeles för dåliga skor, så har min kropp sagt ifrån! Jag har så ont och är så öm och sårig i framförallt rygg och fötter. Skulle vara härligt att få smörja in sig i dessa underbara body butter!

    Sedan så har jag också delat och tipsat om tävlingen på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Åhh, jag är med!! Önskar vinna då jag snart ska flytta till New York för att börja plugga. Fattig student som jag kommer vara, kommer jag inte att ha råd med lyxiga produkter. Nej,då får jag i stället välja det billigaste skitet jag kan hitta. Ha det gott! Mvh
    emely.drugge@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Jag är med och tävlar! :) Skickat ett mail med motivering (är duktig och läser igenom alla reglerna ;)
    + följer dig på bloglovin som nr. 83

    SvaraRadera
  61. Jag är mer än gärna med i denna tävling!
    Har använd dessa produkter förr och var mycket nöjd. Dock klingar det tomt i mina hyllor...

    "Mitt body butter, vart är du?"

    mobergo@msn.com

    SvaraRadera
  62. Jag vill jätte gärna vara med och tävla. Jag vill vinna då jag känner mig för att skämma bort mig efter en lång dusch. med en son i sin allra härligaste ålder, eller hur det var. trotts var eviga dag. så behöver mamman koppla av ibland för att få ny kraft efter alla kamper som uppstår per dag.

    min mail: mixenpixen@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Åh vad kul med en tävling!
    Jag blev nummer 84 på bloglovin.
    Här har jag länkat på min blogg om tävlingen:
    http://almasander.devote.se/blogs/21228677/vinn.htm#WriteComment
    Varför jag vill vinna:
    Jag älskar The Body Shop,och det är inte speciellt billigt där. Jag är 14 år, och har då inte speciellt mycket pengar om man säger så haha. Men en 14 åring måste väl kunna njuta lika mycket som en 40 åring? Inte sant?

    almasander@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Jag är gärna med, jag tar 1 lott.
    Jag vill vinna därför att jag är en torris vars hud behöver massor av fukt, bodybutter från body shop är min favorit :-)

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  65. Charlotte "Clotte"4 augusti 2012 kl. 19:45

    Jag är med.
    För ett tag sedan fick jag en body butter i present från min dotter. Jag hade ingen aning om vad kroppssmör var för något men nu är jag fast. Doften var underbar och huden blev härligt len. Jag vill vinna nya sorter och skämma bort mig med. Jordgubbsdoften skulle jag vilja ge till min dotter. Hon kallar mig och sin pappa för "Jordgubbarna" istället för "Päronen".
    Följer din blogg och gillar inlägget som nummer 11.
    Mvh
    Charlotte
    clotte@live.se

    SvaraRadera
  66. Body butter vill jag så gärna vinna
    för att bli en mjuk och välvårdad kvinna!
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  67. Jag är med :)

    Body butter är lyx i liten förpackning,
    hudens egen lackning!
    Med dofter så söta,
    hoppas denna vinst i brevlådan möta!

    Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  68. 1. Är jättegärna med och tävlar, har hört så mycket gott om body butter från Bodyshop men aldrig testat. så det skulle vara så kul att få testa dem och tror även de skulle passa till min torra hud.
    2. Lagt till mig som följare, nr 85
    3. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/08/body-shop-58.html
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  69. 1. jag är med! Jordgubben har jag haft innan, jag älskade den! Så härligt att använda, jag använder ganska ofta så det tar ju slut fort :D
    2. lagt till som nr 86.
    3. tipsat: http://eemijji.blogg.se/tavlingstips/2012/august/bodyshop.html#comment

    lovesmillis_95@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Jag tar en lott:)
    Har aldrig testat något från The Body Shop så nu är det dags ;)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. Fyllde nyss 42 år och vid denna åldern märks det att huden åldrats. Skulle bli jätteglad om jag vann Body butter så min hud kan bli mjuk och len igen! / fia@nennesson.se

    SvaraRadera
  72. Jag vill vara med! En lott
    Alla snackar så "gott" om dessa godingar,så det skulle vara kul
    att få testa.
    musse7162@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Jag är gärna med och tävlar!
    Lott 1: Jag skulle vilja vinna för att kunna skämma bort mig själv lite. Det tycker jag att jag är värd! :)
    Lott 2: Jag följer redan på BL, men gillar inlägget som nr 12.
    Lott 3: Jag tipsar på FB: http://www.facebook.com/kristinal123/posts/267280566714457

    isse1@mail.com

    SvaraRadera
  74. Jag vill vinna och bli en lenare kvinna. Dofta gott och må gott.
    Följer dig på bloglovin och gillar inlägget, nr 13.
    2 lotter hoppas jag att jag får.
    Varm sommarhälsning från Monika
    E-mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera