måndag 17 mars 2014

Skor från Deichmann








Äldste sonen hade i höstas gjort åt alla sina pengar på träningsprylar och var i skriande behov av vinterskor… Han såg inget problem med att gå hela vintern i ett par skor som det var flera hål i , men det gjorde hans mamma kan jag säga…
Efter att jag lovat att finansiera inköpet började jakten på ett par skor till honom och det är inte helt enkelt att hitta passande skor. Han har nämligen storlek 47 -48 och utbudet på skor minskade då drastiskt. En kollega tipsade om Deichmann och jag blev så glad! Där fanns det gott om skor att välja på i hans storlek och jag slapp att bli ruinerad. 
Lite senare behövde yngste sonen också nya kängor ,då hans gamla bara sprack en dag och då visste jag precis var jag skulle shoppa. Det råkade bli så att han valde ett par likadana som sin storebror och vi har varit helnöjda med dem.



I natt låg jag och tänkte på ett par sommarbyxor jag ska sy och jag tänkte att jag gärna skulle vilja ha ett par seglarskor att matcha till och jag blev så glad när jag hittade precis sådana jag ville ha i Deichmanns onlineshop. Dessutom fanns de i min storlek, för även jag har större fötter än vad de flesta butiker har i sitt utbud! 
Ja, alldeles snart skall dessa skor klickas hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar