söndag 23 mars 2014

Bliss Grapefruit +Aloe Bodybutter


Jag har turen att komma med i Beauty Clubs testpanel och jag har fått prova Bliss Grapefriut+aloe Bodybutter och utvärdera produkten!
Innan jag provade så var jag lite misstänksam för min erfarenhet från andra märken som har Bodybutters är att man känner sig klabbig hela dagen efter insmörjning, men det gör man inte med denna produkten!
Det är en lyxig kräm som återfuktar huden just på det sätt man vill när man känner sig lite torr och den känns inte kladdig efteråt. 
Doften är mycket angenäm och jag kom på mig själv att gå och dofta på händerna varje gång jag hade smort in mig.
Jag kan verkligen rekommendera den och ja, jag kommer garanterat att köpa en ny när denna är slut.
Du hittar den på bland annat på eleven.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar