måndag 24 mars 2014

Anteckningsböckerna...








Det är något löftesfyllt med tomma anteckningsböcker tycker jag... Något som lockar och som väntar på att fyllas med ord , bilder och tankar!
Det är nog därför just anteckningsböcker är något som jag gärna köper med mig från resor eller beställer här hemma.

Såklart kunde jag inte motstå dessa skönheter från Vanilla Fly, som jag hittade hos Pysselgumman.
De var perfekta i mina ögon och uppfyllde mitt krav!

Jag har nämligen ett krav på mina anteckningsböcker och det är att det måste vara vita olinjerade sidor, annars får det vara!
Men! 
Fresta mig med en anteckningsbok med vita och lite sträva sidor och en blyertspenna som ligger skönt i handen så faller jag direkt!

Några vackra etiketter slank med av bara farten och japp, tänk vilken lycka några klick kan ge!



2 kommentarer: