onsdag 15 maj 2013

Maison Belle tvättmedel

Maison Belle tvättmedel... Jag är helt såld!
Jag tycker det är rätt avkopplande att tvätta och stryka för att det är liksom avgränsat. Jag tvättar, tvätthögen krymper osv! Lite fyrkantigt, men jag gillar det.
Maken renoverade tvättstugan för ett par år sedan och då blev det  ett nytt rum till huset och jag har alltid velat ha doften av rent därnere och därför blev jag så lycklig när jag upptäckte Maison Belle´s produkter. Varje gång jag skruvar av korken på tvättmedlet och möts av den milda doften så blir jag alldeles glad och att tvätta blir ännu roligare.Det är märkligt hur dofter kan påverka oss positivt!
Sedan är det förstås otroligt viktigt att produkterna är miljövänliga och att tvätten såklart blir ren och det blir den!
Du hittar Maison Belle´s produkter  HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar