måndag 19 november 2012

Vinnarna i AgnesAmelia- tävlingen

 Vinnarna togs ut av AgnesAmelia och är som följer

Liselotte Andersson-
ett Chailjus från Reunion

 Anna Vid-
Rengöringspray från Maison Belle Jul

Sanna Andersson- 
Julpaket med utvalda ljus från Reunion

Stort grattis till er!
Skicka ett mail till mig med era adresser så kommer vinsterna på posten
symirre(at)hotmail.com


Ni som inte vann denna gången kan jag trösta med att jag kommer att ha en fin-fin julkalender här i bloggen i samarbete med AgnesAmelia..

Stay tuned!





5 kommentarer:

  1. Så roligt! Skall maila dig direkt, Liselotte

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnarna!!!! Ser fram emot denna jul-kalender :)

    Anna

    SvaraRadera
  3. Vad glad jag blev när jag såg att jag vunnit. Har mailat dig.

    SvaraRadera