torsdag 8 december 2011

Giveaway today!!






Jag broderade dessa rutor från det nya broderkortet Quilting with Crochet med tanke att jag skulle dela ut dem till några av mina läsare, så här är vi nu..


Två av mina läsare får då möjligheten att få dessa sötnosar att göra något kreativt av. Nu beslutade sig två av rutorna att hålla ihop så färgkombinationerna blir som ovan,
även om det inte riktigt var tänkt så..
Skicka ett mail  med namn och adress till mig och skriv vad du skulle göra av rutorna om du fick dem
 så kommer två av er få ett litet brev på posten
Min mail:
symirre(at)hotmail.com

Först till kvarn!




Man broderar rutorna på ett vattenlösligt mellanlägg och sedan lägger man dem i ljummet vatten och då löses stärkelsen upp.
Här hade mitt mellanlägg ett litet hål, så då klippte jag bort en liten bit på ett annat ställe och bara fuktade den lite och lagade på så sätt hålet.

3 kommentarer:

  1. färgkombinationerna är jättefina!
    Hoppas jag har tur att få den fina!
    har mailat:)

    SvaraRadera
  2. Jättefina blommor, otroligt vad man kan göra med en sådan maskin!
    Tar ännu en lott!
    /Malin
    malin_neptin@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Ser nu att man skulle maila dig ang de broderade blommorna. Min kommentar till det här inlägget verkar ha försvunnit.
    I vilket fall som helst så är det jättefina blommor!
    Fortsätter att tävla!

    SvaraRadera