onsdag 20 juli 2011

Vinnare i Epilatortävlingen

Det var så måånga som ville var amed och tävla om Epiilatorn och det har varit jättesvårt att utse en vinnare.
Jag har läst alla era kommentarer och mail allteftersom de har kommit in och igår och idag har jag läst dem ytterligare ett par gånger.
Nu gjorde jag som så att jag valde ut några motiveringar som jag tyckte extra mycket om och sedan fick random avgöra bland dessa tio och då blev det denna motivering som vann:



Måste bara få dela med mig av denna underbara kommentar som jag fick av min då 3 åriga kille (nu 4) "Men mamma du har skägg på dina ben".
Snacka om att jag fick mig ett gott skratt :) Jag kommer aldrig glömma denna kommentar... "Så en epilator är nog på tiden att Skaffa, hoppas nu jag denna epilator kan Haffa"!



Grattis Pernilla W och hoppas att du kommer att få nytta av denna utmärkta epilator!

1 kommentar:

  1. Tusen Tack! Ska bli jättekul att få Testa :)
    Jag har mailat min adress till dig.
    Ha det gott!

    SvaraRadera