fredag 12 september 2014

Ernst Sommarprogram- Kronärtskocka vas

(Bilder lånade från Designonline.se)


Sedan det glada 80-talet har jag älskat keramiken från paradisverkstaden på Öland.Vi har varit och besökt verkstaden och det var som att vandra runt just i ett paradis!
Jag har en del älskade ting därifrån och måhända att de inte är toppmoderna längre rent designmässigt, men de har ändå en plats i mitt hjärta. Jag vet inte om ni såg denna vas i Ernst sommarprogram och själv tycker jag den är helt underbar och den får nog klickas hem till mig vad det lider...

HÄR kan du titta på klippet från i somras där man också ser vasen i den övre hallen!




1 kommentar:

  1. Hej, Jag heter Sanna och jag brinner verkligen för mode och är just nu med i en tävling som Loreal håller i. Jag har gjort ett inlägg om hur jag tror modet ser ut 2015! Snälla rösta på mig här, om du gillar mitt inlägg! Kram Sanna! http://www.lorealparis.se/next-trend/1198/

    SvaraRadera