onsdag 21 september 2011

Färg fyrverkeri

Tyg från Stoff och Stil

Så läckert med de olika färgerna och broderierna som blandas till en riktigt vitaminkick



Jag har fått möjligheten att träffa så många olika människor med sömnad som intresse och det är så upplyftande att träffa liksasinnade för man får helt nya infallsvinklar på sin sömnad och ny inspiration.

Jag är mycket glad att jag har fått fota lite av de kläder som min vän Lotta H syr. Lotta är en ständig inspirationskälla för mig med sin otroliga förmåga att blanda färger och material till helt underbara kreationer.
Jag fotade Lottas döttrar i deras underbara kläder, den allra vackraste septemberdag man kan tänka sig.Att vi sedan var i deras fantastiska trädgård gjorde inte dagen sämre.. Ja, iband behöver man inte åka alls långt för en riktig feelgood dag.
Jag hoppas att ni skall bli lika inspirerade av hennes kläder som jag blev!

Titta och njut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar