onsdag 1 juni 2011

Sweet Dreams med Patchwork Prototyp

Sommaren kom fortare än jag kunde förstå.och med den uppkom behovet av lätta, luftiga pyjamasar.
Min son är förärad en pyjamas som är ett hopplock utav små tygrester jag hade liggandes härhemma och dessutom exprimenterade jag med overlocken för att komma fram till optimala cover-sömmar.
Slutresultatet blev väl så där kan jag säga och nu vet jag iallafall hur jag inte skall göra.
Jag tycker om att testa nya lösningar och många gånger är det utvecklande för sömnaden, men som sagt, ibland blir det inte riktigt bra. Då blir man en visdom rikare och jag är nöjd med det,.


Jag hoppas inte att denna pyjamas ger upphov till en av de där mardrömmarna, som vi just nu debatterar flitigt nattetid sonen och jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar