onsdag 29 oktober 2014

Älskade London

Vi kom hem från London sent igår kväll och som vanligt var det helt fantastiskt att besöka vår favoritstad igen. 
London bjöd på sol, värme, god mat och härlig shopping. Det sistnämnda är väl det man mest brukar förknippa med staden, men vi hade faktiskt sommarvärme. 
Jag älskar att gå där på gatorna och titta på folk och deras kläder. Jag förstår varför man måste åka bort ibland för att få inspiration.... Det gäller att stoppa bruset av det som stör inspirationen som att tex gå att reta sig på att tvättmaskinen inte tvättar tillräckligt fort eller den eviga högen av skor i hallen. Jo, sådana ting är världsliga och viktigast är familjen och skapandet för mig. 

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt!! Vi har varit till London ett par gånger just under den här tiden och det har verkligen varit underbart. Nu blir man ju lite nyfiken på att höra om du shoppade nåt kul, det får du allt berätta om i nåt inlägg tycker jag :) Vi har varit i Trondheim precis och jag shoppade, helt otippat, ett gäng vackra anteckningsböcker :-D

    SvaraRadera